Woonkeuken

de rest

oh ik is niet jaloers :liar: :liar: :liar:

wat een mooie keuken :inlove:

Wauw, die keuken vind ik echt fantastisch.

In ons nieuwe huis krijgen we ook een woonkeuken. Nouja, meer woonkeuken (13 m2 ongeveer), en daaraan vast een eetkamer (10 m2). Wel allemaal open. Een L vormige keuken, met dezelfde kastjes als op de foto’s hierboven, maar een ander aanrechtblad. Ik wilde eigenlijk een groene boerenkeuken, maar dat was iets boven het budget :frowning: en het paste ook helemaal niet in de stijl van ons nieuwe huis. Helaas.

Dat was trouwens wel een voorwaarde voor mij: een woonkeuken. Ideaal, volgens mij gaan we er ‘leven’. Tegels op de vloer, dus Jurian kan troep maken zoveel hij wil. :smiley:

Wat een prachtige ruimte Soleil!

mijn ouders hadden een groene boeren keuken gekocht bij satink in zwolle en die was helemaal niet zo heel duur…

:oops: thanks

ik vind die ‘retro’ keuken (met turkoise) wel erg mooi! Iets minder felle kleur mag wel…



goh, wat een ruimtes hebben sommigen… om bijna jaloers op te worden 8)

Soleil ik zou echt een grote woonkeuken maken, ik wist t wel!

Oh…wat een mooie ideeen! Marjolijn, idd schitterende keuken! Echt helemaal mijn smaak! En dan ook nog die mooie schuifdeuren! Die hebben wij straks ook in het huis, met glas en lood.



De ruimte op de fotos is buiten het eigenlijke woonhuis. Het woonhuis zelf zit wel via een ertussen geplaatste hal eraan vast. Het is officieel een werkplaats en als zodanig ook jaren gebruikt. Er staan nog echte oude machines in, die via een speciale band aangedreven worden (geen idee hoed at principe genoemd wordt :mrgreen: ).



Eigenlijk is het eerste idee geweest van deze ruimte een echte relax-woonkamer te maken met klapdeuren naar de tuin toe. OP zich is datnog steeds een leuk idee, maar hoe meer ik erover nadenk, hoe mooier ik het idee van een woonkeuken daar vind. We kunnen er ook voor kiezen om de keuken in het eigenlijke huis te doen, we hebben zo ontzettend veel mogelijkheden! Dat is het voordeel als je het helemaal moet verbouwen :slight_smile: .

Ons huis is geen woonboerderij, maar een huis uit de jaren 30 met een lap grond erbij. ALs ik nadenk over het verbouwen wordt ik wel wat zenuwachtig…gelukkig heb ik een man getrouwd met gouden handen :mrgreen: .



Blijf vooral posten, ik kom op steeds meer ideeen!

Als je intresse hebt…heb hier nog een hele stapel landlevens…voor ideeen

ik bedoel special woon engelse stijl…daar heb ik heel veel ideeen uit opgedaan :slight_smile:

Zijn zeer welkom :thumbup: ! Je woont alleen iets te ver weg, dat betekent dat je ze zou moeten opsturen :mrgreen: .

Waar woon je???



En opsturen is geen probleem hoor…

dit is een idee van onze keuken. wij hadden nog geen geld om een nieuwe eethoek te kopen, maar hij is inmiddels besteld , we krijgen dan een mooie tafel met leren stoelen. Ook zou ik nog een andere kast in de keuken willen, iest van een witten boeren kast of zo :think:

die is ook heel mooi oesie

Wij hebben een “kleine” woonkeuken de ruimte is 5 x 3 meter. Ik vind het echt ideaal…

Maar het is wel een moderne keuken, weet niet of zoiets in het type huis zal staan wat je hebt gekocht (supermooi trouwens)