wonderolie

Wat is dat?



Wat doet dat precies?



Wat zijn de voor en nadelen ervan?



Wat zijn jullie ervaringen ermee?



Wanneer heb je het gebruikt?



Groetjes Dreamer

niemand???

ho ho dreamer… geef ons ff iets meer tijd, hahaha… je hebt je vraag een uurtje geleden pas gesteld…





Ik heb zelf geen ervaring met wonderolie, maar ze zeggen dat het de bevalling op gang kan brengen. Of het in het rijtje hoort van ananaskern en kinine, sex hebben etc weet ik niet, maar vermoed ik wel. Allemaal bakerpraatjes. De enkele keer dat het wel werkt, zou ook gewoon toeval kunnen zijn, want wie zegt dat de bevalling niet evengoed ook op gang zou zijn gekomen zonder het innemen van die wonderolie???



Klinkt heel stom, maar de natuur laat zich niet dwingen, je kindje komt als ie er klaar voor is!!!

ik heb er geen ervaring mee.

maar mijn tante heeft het vroeger gebruikt.

het is om de bevalling op te wekken als je bijvb overtijd bent.

het is niet aan te raden want je schijnt er nog al vresselijke rommelige darmen van te krijgen en dat is erg naar schijnt, of het schadelijk is weet ik niet maar wordt niet geadviseert door verloskundigen naar mijn weten.

ik kreeg wel het advies om hoeopatische druppeltjes te gebruiken weet niet meer de naam.

en ja of het helpt dat weet ik niet want misschien zou ik evengoed wel bevallen.

maar misschien heeft het wel net voor het laatste zetje gezorgd.

@Dreamer wrote:

Wat is dat?




pure olie :sick: (je kan net zo goed een hap vloeibare frituur olie gebruiken)



@Dreamer wrote:
Wat doet dat precies?




het zorgt ervoor dat je krampen krijgt in je darmen (je raakt er ontzettend van aan de dunne)



@Dreamer wrote:
Wat zijn de voor en nadelen ervan?




je krijgt veel last van harde buiken die soms echt heel vervelend kunnen zijn en je krijgt last van je darmen