Ik heb niet gezegd dat je stom bent, ik vroeg wie je had aangeraden wonderolie te gebruiken voor je verstopping…
@mamadidi wrote:
Mijn gynocloog heeft zelf nog tegen mij gezegd dat bevallen met wonderolie onzin is dat het een middel is wat er voor zorgt dat je naar de wc moet lijnzaad ontbijt koek en alles heeft voor geen meter geholpen.
de meningen zijn er over verdeeld maar ik was anders ook bevallen en ik reageerde niet om veroordeeld te worden met hoe stom jullie mij wel niet vinden dat ik aan de wonderolie was gegaan om naar de wc te kunnen gaan.
Ik bedoelde het ook niet zo hoor! Bedoelde juist te onderstrepen dat je anders ook wel bevallen zo zijn, maar dat ik het wel begrijp dat je die wonderolie voortaan mooi laat staan :-*
ik zei dat…! iedereen weet dat laxeermiddelen tijdens de zwangerschap uit den boze zijn…als je nu 40 weken zwanger was was het een ander verhaal maar bij 35 weken ben je gewoon stom en dom bezig.er zijn wel veiligere trucjes dan dat.!!!
Ik zou zeggen, flink vrijen!!!
Het schijnt dat spermacellen in deze periode van je zwangerschap je baarmoedermond zachter maken waardoor de bevalling op gang kan komen!! Is veel prettiger als een dag op de wc door een laxeermiddel! :mrgreen:
@merel33 wrote:
iedereen weet dat laxeermiddelen tijdens de zwangerschap uit den boze zijn…
Nou… ik weet niet of IEDEREEN dat zomaar weet hoor Merel! Net zoals dat niet IEDEREEN weet dat je bepaalde heel gangbare zelfzorg-medicijnen niet mag gebruiken in de zwangerschap. Ik vind je reactie nogal stellig eigenlijk.
Ik zou zelf geen wonderolie pakken om naar toilet te kunnen, maar de gedachtengang van mamadidi kan ik me wel voorstellen, zeker als je niet gelooft in de werking ervan op een evt bevalling.
als je zwanger bent ga je niet zomaar dingen slikken ,als je verstandig bent vraag je altijd of het wel veilig is om te gebruiken…
Als je zwanger bent is het ook verstandig om niet te roken, en dat doen mensen ook. Daarom, ik zie niet waarom je zo veroordelend moet reageren? Niemand wil zijn kindje graag al geboren zien worden bij 35 weken.
@merel33 wrote:
als je zwanger bent ga je niet zomaar dingen slikken ,als je verstandig bent vraag je altijd of het wel veilig is om te gebruiken…
Wees niet zo hard en laat mensen in hun waarde, je gaat gewoon niet hier roepen dat iemand dus “niet verstandig” oftewel "Dom"is!!!
Als we allemaal zo verstandig waren als jij hoefde niemand hier meer vragen te stellen!!!
@merel33 wrote:
ik zei dat…! iedereen weet dat laxeermiddelen tijdens de zwangerschap uit den boze zijn…als je nu 40 weken zwanger was was het een ander verhaal maar bij 35 weken ben je gewoon stom en dom bezig.er zijn wel veiligere trucjes dan dat.!!!
Joh? Weet iedereen dat???
Waarom schrijven verloskundigen en gyneacologen dan laxeermiddelen voor?
Waarom roepen de heren/dames medici dan dat Wonderolie zijn werking qua weeën absoluut niét bewezen is?
Dat zo ongeveer elk bakerpraatje met betrekking tot weeën opwekken een fabeltje is?
Weet niet wat voor bui je hebt vandaag maar ik vind je knetterhard bezig hier en zéker omdat je je mening niet eens hard kan maken…
Chill Diaan :-*
@Kay30 wrote:
Als je zwanger bent is het ook verstandig om niet te roken, en dat doen mensen ook. Daarom, ik zie niet waarom je zo veroordelend moet reageren? Niemand wil zijn kindje graag al geboren zien worden bij 35 weken.
Eens…
mijn excusses meiden…ik trek mijn (harde woorden in) ik zit erg slecht in mijn vel vandaag.maar ik blijf er wel bij dat het niet slim is iets laxerends te slikken tijdens de zwangerschap zonder aanraden of op aanraden van een arts.mag ik dat wel zeggen?
@merel33 wrote:
mijn excusses meiden…ik trek mijn (harde woorden in) ik zit erg slecht in mijn vel vandaag.maar ik blijf er wel bij dat het niet slim is iets laxerends te slikken tijdens de zwangerschap zonder aanraden of op aanraden van een arts.mag ik dat wel zeggen?
Fijn dat je nu wat milder bent, probeer gewoon niet zo hard te oordelen over anderen, ook niet als je niet lekker in je vel zit. Kijk naar jouw banner en dan naar de mijne, ik reageer ook niet zo hard terwijl ik niet lekker in mijn vel zit!
Zoals je het nu schrijft klinkt het gewoon als een advies en is niks mis mee!!
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
@ Merel: :hug:
@ Dees: :hug:
Claire is vanochtend bevallen van een dochter genaamd Evy …
ze weegt 2980kg en is 51cm lang…
en dat allemaal ZONDER wonderolie
Super!! :inlove: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Claire!! :dance:
klasse !!! van harte meid…geniet er lekker van :inlove:
Van harte met de geboorte van jullie kleine meid geniet er lekker van.
ik heb van de huisarts tijdens mijn zwangerschap ook klisma’s voorgeschreven gekregen en andere mideltjes die erg veel op wonderolie lijken en die niets geholpen hebben want poepen deed ik nog steets niet.
en ik had niet weer zin in een scheurtje in mijn sluitspier door dat mijn ontlasting te dik was en er niet meer uit zou komen.
en een botox keur ANAAL zag ik niet zo zitten want dat heb ik vorige keer gelukig weten te voorkomen.
ik voelde me gewoon erg aangevallen om dat er letterlijk door een paar mensen gezegd is dat ik het leven van mijn kind op het spel gezet heb ( wat ik nu gelukig anders zie )
ik zou nu echt nooit meer aan de wonderolie zitten ook al scheint het onzin te zijn ik heb er een nare bijsmaak bij.
@merel33 wrote:
:hug:
@mamadidi wrote:
Van harte met de geboorte van jullie kleine meid geniet er lekker van.
ik heb van de huisarts tijdens mijn zwangerschap ook klisma’s voorgeschreven gekregen en andere mideltjes die erg veel op wonderolie lijken en die niets geholpen hebben want poepen deed ik nog steets niet.
en ik had niet weer zin in een scheurtje in mijn sluitspier door dat mijn ontlasting te dik was en er niet meer uit zou komen.
en een botox keur ANAAL zag ik niet zo zitten want dat heb ik vorige keer gelukig weten te voorkomen.
ik voelde me gewoon erg aangevallen om dat er letterlijk door een paar mensen gezegd is dat ik het leven van mijn kind op het spel gezet heb ( wat ik nu gelukig anders zie )
ik zou nu echt nooit meer aan de wonderolie zitten ook al scheint het onzin te zijn ik heb er een nare bijsmaak bij.
Vervelend dat je dat gevoel hebt gekregen…
Maar goed, waarom koos je nu uiteindelijk voor de wonderolie?
Uit jezelf?
nee op aanraden van een vriendin van mij die gebruikt het ook waneer haar darmen hun eigen weg gaan.