wondermiddel tegen wallen onder de ogen?

Hallo dames,



Als ik 1 of meerdere nachten slecht slaap dan heb ik de volgende ochtend last van wallen onder mijn ogen.



Tegenwoordig zie ik zoveel produkten tegen wallen onder de ogen, maar wat helpt nou echt goed?



Wat gebruik jij? En helpt het ook echt?



Groetjes,

Krista met wallen onder dr ogen 8)

Ijklontjes of aambeien creme.

Sperti, idd aambeiencreme 8)

Maar dat helpt toch alleen als je van die dikke wallen hebt? Van die waterzakjes :mrgreen:

Ik krijg altijd van die hele donkere wallen…

ik lees even mee ik heb ook regelmatig last van donkere wallen net of ik 2 knallen op mijn ogen heb gehad hahaha :lol:

Ik heb zo’n groene roller van garnier :mrgreen:



je hebt ook die nieuwe van garnier met camouflage :mrgreen:

@#puk# wrote:

Ik heb zo’n groene roller van garnier :mrgreen:







En, werkt het ook daadwerkelijk? IK ben wel benieuwd, ik lijk soms wel een wasbeertje…

Oh jum, bij mij hangt het ook fijn samen met PMS… :wall: hier helpt iig niets echt helemaal. Al moet ik de sperti ooit nog eens gaan proberen als ik het een keer aandurf.

ja die groene roller hebt ik oowwk :mrgreen:



Maar die nieuwe is beige van kleur wel precies zelfde sticky

Ja? Werken die rollers echt? Dan koop ik ze ook, heb ook echt donkere kringen, al beetje van mezelf :roll: maar met wat uurtjes slaaptekort echt heel erg!



Voor en na foto’s graag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Inmiddels heb ik alweer ruim een week de roller van Garnier met camouflage. Vind wel dat ik er wat frisser uitzie 'smorgens 8)



Zie mezelf nog geen sperti onder mijn ogen smeren :eh: :sick: :shifty:

@Krista wrote:

Inmiddels heb ik alweer ruim een week de roller van Garnier met camouflage. Vind wel dat ik er wat frisser uitzie 'smorgens 8)



Zie mezelf nog geen sperti onder mijn ogen smeren :eh: :sick: :shifty:


Dus voor jou doet ie zn werk? top, ik ga 'm ook halen denk ik!

oh ik vraag me dat ook altijd af als ik die reclame zie… werkt die ook!!!

Dus kom maar op met de foto’s dames :lol:



Krijg namelijk de neiging om er ook eentje te kopen… dat is sneller gedaan dan de jongste laten doorslapen… daar ben ik al 16 maand mee ‘bezig’ :wink:



Enne… die met camouflage… valt dat juist niet enorm op? Ik ben van mezelf vrij bleek… voor mijn gevoel heb ik met zo’n ding dan gewoon een bruine veeg ipv een donkere wal onder mijn oog :shifty:

Morgen zijn alle producten van Garnier met 50% korting bij Etos :dance:



Ik wilde net zo’n roller kopen en de verkoopster tipte me om morgen terug te komen :thumbup: :thumbup:

@Affie wrote:

Morgen zijn alle producten van Garnier met 50% korting bij Etos :dance:



Ik wilde net zo’n roller kopen en de verkoopster tipte me om morgen terug te komen :thumbup: :thumbup:




Wat kost zo’n ding eigenlijk?

Ga ik morgen toch maar eens langslopen… als het nu met 50% korting is kan ik allicht kijken of het wat is :thumbup:

Die roller kost… 15.99 :o als ik me niet vergis… dus wel de moeite, die 50%!

Ik had hem voor 12 euro gekocht, maar zag nu ook dat ie bij de DA met 50% korting in de aanbieding is.



Bij de camouflage roller kun je een huidtint kiezen…weet niet welke tinten er allemaal zijn. Heb zelf een hele lichte huid en heb een kleur voor licht getinte huid geloof ik.



Gebruik zelf dagelijks make-up, maar vind het met de roller wel wat verschil maken. Maar vraag me ook af of een camouflage stick van de

make-up ook dit effect krijgt.



Vaak beloven producten van alles, maar of het ook echt zo is :think:

Ik gebruik de roller van Vichy als ookgcreme, deze kost ongeveer 17 euro. En dan om mijn wallen weg te werken heb ik al jarenlang de ‘touche eclat’ van Yves Saint Laurent. Duurder dan garnier e.d., maar je doet er echt wel een jaar of langer mee en geen enkel andere merk is zo goed als deze :thumbup:

@#puk# wrote:

Ik heb zo’n groene roller van garnier :mrgreen:





Die heb ik ook, maar bij mij werkt het echt niet hoor :shifty: