wond keizersnede

Mijn wond is dicht gemaakt met nietjes die na 6 dagen verwijderd zijn. De wond blijft maar bloeden .Ik spoel hem onder de douche schoon en dan laat ik het een half uur drogen aan de lucht maar minst geringste gaat hij weer bloeden.

Weet iemand hoe lang het mag duren?

geen idee

heb 3 ks gehad, nooit een bloeding gehad.

maar het lijkt me niet goed

De VK is wel 1x nog langs geweest en die zegt dat het gewoon mag maar dat het niet te lang mag duren.

Maar wat is niet te lang :think:

nou heb ik geen nietjes maar hechtingen gehad maar ook niet gebloed

anders misschien even bellen ook ivm ontstekingsgevaar?

ik had ook overigens geen nietjes

Ik heb 2x gewoon hechtdraad gehad en nu voor de 2e keer nietjes. Bij de 1e keer nietjes niet na gebloed.

Ik heb 2 keer hechtdraad gehad en 1 keer nietjes, maar bij geen van allen nagebloed. Het zou in principe toch niet moeten bloeden lijkt mij, dus ik zou zeker even bellen

hier ook nietjes en geen bloed, mochten er wel pas na 10d uit, en dan nog heeft de ha het in 2 stukken gedaan, de tweede helft nog later eruit

zou ook iemand raadplegen

Ik vind na 6 dagen de krammetjes verwijderen wel heel vroeg.

Wijkt de wond ergens? En hoeveel lekt de wond na? Is dat 1 x per dag een pleister of gaasje, of moet je het meerdere keren per dag verschonen?

@aapie wrote:

Ik vind na 6 dagen de krammetjes verwijderen wel heel vroeg.

Wijkt de wond ergens? En hoeveel lekt de wond na? Is dat 1 x per dag een pleister of gaasje, of moet je het meerdere keren per dag verschonen?

Dat vond mijn huisarts ook maar de Vk doen dit altijd na 6 dagen. Het litteken wijkt wel word ook een heel lelijk litteken maar dat is bijzaak.

Gaasje is lekt naar paar uur wel door heb er kraamverband extra tegen aan anders heb ik alles elke keer onder het bloed.

Bel morgen met mijn huisarts of moet dit via de gyn?

Bel je ha en dan hoor je vanzelf of je daar terecht kan. Ik vind het ook wel erg lang duren hoor. Je kindje is 12 dagen dus het bloeden moet inmiddels wel stoppen. En het wijken van de wond lijkt me ook niet bedoeling. Doe jezelf een plezier en ga erachteraan.

Dat de wond wijkt wist ik al bij het verwijderen van de nietjes daar of helaas niets aan te doen

Maar bel mogen met de huisarts :angel:

Ik heb 1 keer ks gehad en gehecht met draad, het hechtdraad zat allemaal aan de binnenkant en aan de buitenkant had ik van die soort zwaluwstaartjes, die mochten na 6 dagen eraf, heb geen druppel nagebloed…

Voor dit soort zaken mag je toch ook gewoon nog de VK bellen?

He meis,

Ik had ook krammetjes, na 5 dagen verwijderd (was in Spanje) en niet nagebloed. Goed dat je gaat bellen!

Groetjes,

LaBruja

Ben gisteren bij de huisarts geweest, wond zag er nog goed uit moet alleen maandag wel weer komen om het te laten zien.

Mocht ik koorts krijgen, of er komt troep uit de wond of hij wordt pijnlijk dan direct aan de bel trekken.

Wel moet ik bloedprikken om te kijken of er onstekingswaarden in mijn bloed zit.

Mocht er ontsteking in zitten dan ben ik verder van huis en mag de boel open daar zit ik nou niet echt op te wachten

:? Goed dat je geweest bent, heel veel sterkte en hopenlijk heelt het snel :hug: