Wond(je)

Van de week kreeg onze kleine meid nieuwe sokjes aan die eindelijk eens goed zaten en niet afzakte. Ze heeft zulke kleine pootjes dat alle sokjes afzakken en deze dus niet. Vandaar dat ik ze 2 dagen heb aangelaten omdat ik het zo ideaal vond.

Gisteren deed ik ze uit en tot mijn schrik zat heel de rand van het sokje in haar benen. En nu ziet het er uit zoals op de foto.

Help help! Wat moet ik doen? Wat kan ik doen? Het met rust laten of juist insmeren? Het is echt een gele blaar geworden!

Ik voel me zo slecht nu…

Ach gossie… Niets aan doen, droog laten en geen sokjes eroverheen doen die weer gaan “schuren” . Ik zou ze niet nat maken, straks gaat het verder “smetten”.

Voel je maar niet slecht hoor, gelukkig zal er er geen last van hebben zomaar. Hebben wij toch ook niet als we een blaartje hebben op een plek die niet knelt. Kan de beste overkomen. MAAAAAAAAAAAAR weg met die sokken :wink:

sokken liggen al in de prullenbak, rot dingen!

Arme meid :hug:

Even opletten hoe het verder verloopt, lijkt verdacht veel op krentebaard/kinderzeer!

Ik zou even met de dokter bellen. Gewoon het verhaal uitleggen en vertellen hoe het eruit ziet. Kan geen kwaad toch?

Zou ik ook doen hoor, even de dokter bellen !

Nou de blaar is weggetrokken! Hoera!! Ze lijkt er ook weinig last van te hebben.

Ik moet het van de ha gewoon als een blaar behandelen: niks aan doen dus! Gaat vanzelf wel weg. Als het maar geen litteken wordt! Anders wordt ze haar leven lang aan mama’s falen herinnert :shifty:

:hug:

ach meis :-* …het kan echt iedereen overkomen hoor! Voel jezelf vooral geen slechte mama nu!!!