waar bewaren julie de wokolie ,ik heb het vandaag voor het eerst gekocht en al wat gebruikt ,moet ik hem nu in de koelkast bewaren?of gewoon in de kast/?
Ik bewaar het in de kast. Op kamertemp. dus.
Olie nooit in de koelkast bewaren maar bij kamertemperatuur.
Staat het niet op de verpakking trouwens?
op het flesje staat koel en donker bewaren ,vandaar
gewoon in een keukenkastje, zou olie nooit in de koelkast bewaren…wordt het dikkig van
in het keukenkastje inderdaad
Ik wou al heel droog gaan schrijven in de fles :mrgreen: , Maar je kunt hem inderdaad gewoon het beste bewaren in de kast. Kan geen kwaad, in de koelkast zou ik inderdaad niet doen, daar word ie inderdaad minder van van kwaliteit.
Ik had :shock: et dus zonder te kijken in de koelkast gezet…
Helemaal geel brokkelig geworden.
Toen heb ik het op het aanrecht gezet om weg te gooien en wat blijkt? Na een uur of 2 was het op temperatuur en weer gewoon olie geworden.
Dus hier voortaan gewoon onderin de diepe keukenla, is de laagste en het koelste maar niet te koud, snapp je het nog?
Hihih hebben wij ook een keer gehad. In de gauwigheid in de koelkast gezet ( olijfolie ) en toen we d volgende dag olie wilde gebruiken was het helemaal wit en brokkerig geworden.
Ik bellen naar dat olijfbedrijf
en toen zeiden ze ook dat het ging stollen omdat het koud stond. Gewoon even naast de koelkast zetten en op kamer temperatuur warm laten worden :thumbup:
En nu staat het dus in de keukenkast.