Woezel knuffeldoekje gezocht!

We hebben er maar 1, maar andere doekjes met dezelfde stof en knopen pakt hij niet. Misschien hebben mensen er 1 liggen die niet geknuffeld word? :pray: Liefst meer dan 1 want woezel is Cas zijn maatje :inlove:



Het gaat om een ecru knuffeldoekje met rode punten (geknoopt) waarop een klein woezel hondje (de paars/blauwige dus) zit vastgenaaid.

Ik heb er zo even geen foto van maar zal even via google zoeken…



:-* Amaya.



Edit; Plaatje gevonden…

Helemaal niemand die er nog 1 heeft liggen waarmee niet meer word geknuffeld? :frowning:

Wil er best wat voor betalen hoor, deze is niet meer in de winkel te koop, vandaar mijn oproepje. :pray:

Nee die heb ik niet ik heb net die andere…

Dat witte hondje zeg maar op een groen doekje…

Daar word ook niets mee gedaan, maar die zal hij dan wel niet fijn vinden of wel? :oops:



:think: Dat weet ik eigenlijk niet…

Ik heb ook een nijntje doekje en de nieuwere variant van het woezeldoekje maar daar doet hij allemaal niks mee. Woezel word echt mee uit bed getrokken en is het eerste wat hij grijpt als hij erin gaat.

Nou denk ik dat ze wel van dezelfde stof e.d. zullen zijn.



Ik hou het even in mijn achterhoofd, mocht ik nou Woezel niet kunnen vinden dan wil ik hem wel graag van je overnemen, proberen kan altijd he :wink: Wat vraag je er trouwens voor?

Niets hoor die wil ik zo wel naar je toe sturen joh…



Denk er maar over eventueel…



Het is idd van hetzelfde zachte stof.

Ik heb het mijne gehad maar die zit hier maar bij de rest van de doekjes en knuffels, dus tja of ik er nou iemand blij mee kan maken…



:inlove:

Weet je wat doe maar gewoon, misschien heeft hij het in het donker niet door :shifty: Dan heb ik in elk geval al wat, want woezel kan nu ook bijna nooit in bad want Cas slaapt nog 2x en dan moet woezel natuurlijk mee :inlove: Hopelijk knuffelt pip net zo lekker :wink: Dankjewel vast :-*



Pb je gegevens maar even en laat dan ook even weten wat de verzendkosten zijn. Denk dat als je hem plet tussen 2 stukjes karton en dan veel strak plakband dat het wel door de brievenbus gaat? (arme pip) :mrgreen:

Hij is onderweg hoor, was het steeds vergeten mee te nemen pfffff! :wink:

Hoe gaat het met pip ipv van Woezel? Want heb er nog wel 1 liggen.

Vrees dat pip verdwaalt is bij postnl want is hier niet aangekomen :frowning:

Heb jij woezel of pip?

Ik had Woezel, maar heb hem gister verkocht. Er was nog een topic en daar is hij verkocht.



Ik heb nog wel 2x pip. Maar weet niet of zoonlief daar blij mee is als ik die verkoop :oops:

We hebben thuis even overlegd en kan best 1 pip verkopen. Dus als je interesse hebt, pb me dan even?