Kent iemand deze voorstelling?
Is het leuk? Ook voor een kindje van 4 jaar?
Wij zijn er in januari geweest, mijn dochter was toen 3,5 en die vond het helemaal geweldig. Er waren nog veel meer oudere kindjes. Ook veel jongere kinderen (jaar of 2) en ik merkte dat die al na een half uur niet echt geconcentreerd waren en overal heen liepen.
4 jaar is een prima leeftijd!
Oh, hartstikke leuk om te horen!
Hij is nu inderdaad op de leeftijd gekomen dat hij het goed kan volhouden en het ook echt gaat snappen.
Maar er stond v.a. twee jaar, dus ik twijfelde een beetje.
Bedankt voor je reactie!
Wij gaan in december.
Ben benieuwd, ben met Jesse nog nooit naar een voorstelling geweest. Hopelijk vindt hij het leuk.
Nu gaan we met een vriendinnetje van hem/ons, dus dat maakt het denk ik al leuker, en in december is hij ook al weer wat ouder…
Wij zijn vorig jaar geweest; 1 keer in de dierentuin en de hele show in de schouwburg. Echt helemaal geweldig :inlove:
Guus heeft het er nog over, zeker als je van te voren vast de boekjes leest en de liedjes een beetje kent. Guus was toen 3.5 denk ik en hij heeft nooit eerder zo stil op zijn stoel ademloos gekeken en geluisterd!!!
Echt leuk voor groot en klein, in de dierentuin mochten we ook met ze op de foto en geloof dit najaar weer!!!
Veel plezier, Petri
Leuk om te horen! We hebben inmiddels geboekt!
Leuk ik wil er ook heen met Jayden, die is helemaal weg van de verhaaltjes van Woezel en Pip !!
Ik ga er in november heen met Jayden :inlove: