Ik heb kaartjes voor de musical Woezel en Pip gekocht via vakantieveilingen.
wie is er al geweest? Hoe was het? Heeft iemand de CD met liedjes van de musical gekocht? Welke liedjes werden en zoal gezongen.
Wij zingen al heel lang heel veel liedjes, maar die zijn al wat ouder. Ben benieuwd of Noortje deze liedjes weer gaat terughoren volgende week
Wij zijn begin mei geweest, helemaal geweldig!
Een erg leuk verhaal, het zijn wat korte verhaaltje met één verhaallijn die de hele tijd terug komt.
Ik kende de meeste liedjes wel hoewel ik nu wat moeite heb om ze op te noemen :think: maar best bekende liedjes.
Marijne keek haar ogen uit, meeklappen en zingen en dansen.
Ze heeft het er nog steeds over en dan vooral ‘wanneer gaan we weer???’ Tja peuters zijn dol op herhaling he
Dus nu hebben we kaartjes voor oktober gekocht :shifty: :mrgreen: en mag ze waarschijnlijk met opa en oma ofzo.
Wij zijn in april geweest. Hebben geen cd en zijn ook niet echt bekend met de liedjes. Maar de meiden vonden het geweldig.
Wij zijn ook geweest . J. Heeft het er nog over. Wij hebben buurpoes daar gekocht. De liedjes kon hij niet, maar dat maakte echt niks uit. Ze vertellen de verhaaltjes uit de voorleesboekjes. En die hebben we allemaal, dus dat was erg herkenbaar.
Ik ben met N.oah geweest in mei. Hij vond het prachtig, alleen één scene met piraten vond hij doodeng. Bij ons in de zaal liepen er meerder ouders weg.
Misschien een beetje voorbereiden hierop?
Liefs Suzanne
Theatergroep Terra heeft vaak hele leuke voorstellingen ook van Woezel en Pip. De musical ken ik niet.
Het is vaak wel heel overweldigend voor de kleintjes.
Daar was ik ook bang voor, ik denk dat als ze iets jonger was geweest, dat het misschien iets teveel was geworden. Maar nu met 3 jaar en 3 maanden vond ze niet eng en erg leuk.
Bij ons liep overigens niemand de zaal uit. Ja een mevrouw met een babytje van nou ik denk een paar weken :shock: dat leek me ook geen goed idee :think:
Ohhhh leuk :dance:
Wij hebben ook kaarten via vakantieveilingen gekocht. De kids hebben er mega veel zin in (zoals ze zelf zeggen :mrgreen: )
@engel1 wrote:
Ohhhh leuk :dance:
Wij hebben ook kaarten via vakantieveilingen gekocht. De kids hebben er mega veel zin in (zoals ze zelf zeggen :mrgreen: )
Leuk! Misschien zie ik je nog. (tenminste, ik neem aan dat jij ook kaartjes voor Hilversum hebt?)
Naar alle enthousiaste verhalen hierboven te horen, is het erg leuk.
Ik heb er zin in. Noortje weet het nog niet, want dan vraagt ze de hele week: “gaan we al naar Woezel en Pip”.
@meisje1974 wrote:
@engel1 wrote:Ohhhh leuk :dance:
Leuk! Misschien zie ik je nog. (tenminste, ik neem aan dat jij ook kaartjes voor Hilversum hebt?)
Ik heb er zin in. Noortje weet het nog niet, want dan vraagt ze de hele week: “gaan we al naar Woezel en Pip”.
Ja inderdaad, we gaan zondag naar Hilversum. We hebben de voorstelling van 16.00 uur.
Ik ga alleen met 3 kinderen, dus ik ben benieuwd hoe dit gaat. We draaien de DHV van de vorige theatershow al grijs, ik maak mij weinig zorgen :mrgreen:
@engel1 wrote:
@meisje1974 wrote:@engel1 wrote:Ohhhh leuk :dance:
Ja inderdaad, we gaan zondag naar Hilversum. We hebben de voorstelling van 16.00 uur.
Ik ga alleen met 3 kinderen, dus ik ben benieuwd hoe dit gaat. We draaien de DHV van de vorige theatershow al grijs, ik maak mij weinig zorgen :mrgreen:
Leuk zeg. Ik ga in ieder geval met Noortje. De andere 2 kaartjes zijn voor mij zusje en haar dochtertje of als zij niet kan, mijn man en dan hebben we een kaartje over. Mijn stiefzoon (8) heeft al heel stellig laten weten dat hij er geen zin in heeft :mrgreen:
Engel1, en hoe heb je het gehad? Vonden de kinderen het leuk.
Noortje vond het erg leuk. Het is ook super leuk gedaan, maar ik vind het persoonlijk niet een show vanaf 2 jaar hoor.
Daarvoor is het echt te druk en te ‘snel’ allemaal. Ik merkte tijdens de voorstelling dat de aandacht van veel kinderen in de zaal snel verslapte. Er zaten volgens mij ook best veel 2- kinderen in de zaal.
B.v. de Nijntje musical is veel cleaner en rustiger, waardoor de kinderen in de zaal ook veel rustiger waren.
De kwaliteit van de show was overigens heel hoog hoor. Goeie poppenspelers, mooie stemmen, het decor is erg mooi en de poppen zijn helemaal leuk.
Inderdaad, de show was erg leuk. Net als op de vorige show (hebben we op DVD).
Mijn twee vierjarigen konden het goed volhouden en volgen en vonden het erg leuk!
Mijn tweejarige was na 45 minuten er klaar mee. Ze hing achterstevoren op haar stoel en was inderdaad niet de enige :roll: Ze vond het overigens wel prachtig en vraagt steeds waar Woezel en Pip nu zijn… en of ze nog steeds achter het gordijn zitten :mrgreen:
Kortom, erg leuk uitje en kostte niet te veel geld. Prima dus.
Over een jaar bekijken we wel weer waar we naar toe gaan.
Waar zat je trouwens? er zat een vrouw met 3 kinderen naast mij op rij 11
Nop, zat op rij 10. Wel in de buurt dus
Wij zaten helemaal links in de zaal.
Ik dacht al, misschien ben jij het, maar vond het toch een beetje stom om te zeggen:“psssst… ben jij Engel1?” en je was het dus ook niet :mrgreen: