Ik heb leuke dingen gehad, maar er zit een grauwsluier over witte kleding. ( Erg jammer, want mijn witte was is ook echt wit.)
Is er een middeltje voor?
Ik heb al chloor geprobeerd maar dat hielp niet echt. Misschien een verkeerde dosis gedaan ofzo?
Probeer eens Reckitt Blue (niet schrikken, is echt een felblauw poeder :mrgreen: ) wat te koop is bij de drogist of supermarkt, werkt bij mij altijd perfect :thumbup:
echfa wit gebruik in altijd. Let op kun je alleen compleet witte kleding in zetten, niet met een ander kleurtje ergens. Je lot het op in een emmer met lauw water, was erin. Nachtje laten staan en de volgende dag uitwassen.
Een keer van wasmiddel wisselen (normaal gebruik ik Omo klein en krachtig maar dan doe ik eens wassen met poeder) en een keer in de zoveel tijd gebruik ik reckitt blauw.
@crien wrote:
Een keer van wasmiddel wisselen (normaal gebruik ik Omo klein en krachtig maar dan doe ik eens wassen met poeder) en een keer in de zoveel tijd gebruik ik reckitt blauw.
Mijn eigenste was is hagelwit met Robijn klein en krachtig, maar dit is een stapel kleding die ik van iemand anders heb gehad, en daar zit die grijze waas overheen.
Maar ik zal eens gaan kijken in de winkels, bedankt voor de tips!
gewone “kunstgebit” tabletten helpen ook
2 stuks bij je was, (maakt niet uit welk merk) die bruisen ook een heleboel schoon :thumbup:
Als je al chloor gebruikt hebt dan kan je het weggooien, want hier helpt dan niets meer tegen. Choor is een bleekmiddel en dat kan je daarna ook nooit meer verven als je dat gebruikt hebt.
@Liekie wrote:
Als je al chloor gebruikt hebt dan kan je het weggooien, want hier helpt dan niets meer tegen. Choor is een bleekmiddel en dat kan je daarna ook nooit meer verven als je dat gebruikt hebt.
Ik heb niet alles in de chloor gezet gelukkig, maar een paar dingen. Verven is inderdaad ook nog een optie.
Er zit ook een wit meisjesrokje bij met een rose randje en rose tierlantijntjes. Ook dat wit is grijs geworden en o.a. dit rokje heb ik niet in de chloor gezet vanwege al de rose dingetjes die eraan zitten.
witte chloor kan je ook nog proberen… die is zonder bleek… maar wast wel wit.