Witte velletjes in Urine

Sinds vandaag heb ik witte velletjes in mijn urine, ook is de geur veel sterker als normaal.

Ik heb geen pijn bij het plassen.

Kan iemand mij vertellen wat dit is ?

Misschien even laten testen op blaasontsteking? :think:

afscheiding???

Is het urine of afscheiding? Want als het dat laatste is, dan zou het ook een schimmel kunnen zijn…

afscheiding in je urine, kan heel goed hoor, heb ik ook wel eens “last” van

Nee niet in mijn afscheiding…

Er zitten echt witte vlokjes/velletjes in mijn urine.

Maar denk dat het een blaasontsteking is zei al eerder iemand tegen me hier op het forum.

Maar ik hem morgen een echo die me verloskundige maakt, vraag het morgen nog even na aan haar.

In je zwangerschap zijn de symptomen van een blaasontsteking heel anders als normaal. Dus voor de zekerheid even je urine naar de huisarts brengen, die zien dat dan gauw genoeg. Hier kan dat heel makkelijk, en dan weet je t ook meteen zeker.

@romata wrote:

Nee niet in mijn afscheiding…

Er zitten echt witte vlokjes/velletjes in mijn urine.

.
Je snapt niet wat ze bedoelen, ze bedoelen dat er wat afscheiding in je urine kan zitten, dat had ik tijdens mijn zwangerschappen ook regelmatig.

Toen ik dat had… Had ik een eiwitten in mijn urine en dat wees er op dat mijn nieren niet goed werkte. En daar merk je niks van behalve dat je steeds minder energie krijgt. Gewoon even laten controleren. HA kijkt met een staafje of je een onsteking hebt zo gepiept.

Succes!

@Chantalletje 27 wrote:

Toen ik dat had… Had ik een eiwitten in mijn urine en dat wees er op dat mijn nieren niet goed werkte. En daar merk je niks van behalve dat je steeds minder energie krijgt. Gewoon even laten controleren. HA kijkt met een staafje of je een onsteking hebt zo gepiept.

Succes!

hier betekende die velletjes ook dat het eiwitten waren. Dus inderdaad je urine morgen laten controleren.

Ladies,

Volgens mij heb ik dat ook een beetje. Of het valt nu op omdat ik in de MvM kan plas? Ik zie ongeveer 3/4 vlokjes per halve kan… dus niet veel… maar viel me wel op… zal eens vragen maandag bij VK…

@ Romata… Wat zei jouw VK?

Vk zei dat het vaker voor kwam tijdens de zwangerschap. Paar dagen veel meer drinken en het liefste meer blijven drinken. En het is echt al een stuk minder nu gelukkig.

jeetje romata… gelukkig dat de vk je gerust heeft gesteld… :slight_smile:

@Gabby wrote:

Ladies,

Volgens mij heb ik dat ook een beetje. Of het valt nu op omdat ik in de MvM kan plas? Ik zie ongeveer 3/4 vlokjes per halve kan… dus niet veel… maar viel me wel op… zal eens vragen maandag bij VK…

@ Romata… Wat zei jouw VK?

ik heb er op gelet en ik heb het ook een beetje :think:

dus ook meer drinken :slight_smile:
dus ook meer drinken

Jeetje nog meer.... dat vind ik best moeilijk!

Dat had ik vanochtend ook in mijn urine, ik kwam erachter omdat ik het naar de HA zou brengen om te testen voor blaasontsteking omdat de VK & ik dat gisteren hadden besproken. Afwachten dus even…