Ik ben op zoek naar een paar rompers (liefst wit) in maat 74-80, lange/korte mouw maakt niet uit. Heeft iemand nog een paar gebruikte nette, of overbodig gekochte liggen die ik kan overnemen?
Al bij Hema gekeken?
Nee, verkopen ze daar witte rompers dan? Gekheid natuurlijk.
Ik ben gewoon op zoek naar tweedehands, omdat dat er vast wel is en ik het dan jammer vind om nieuw te kopen.
Mijn dochter draagt ze nog maar het is niet echt mooi wit meer onderhand. Meer verkleurd… Haha!
Succes
Ik zal vanavond eens kijken op zolder of ik nog rompers in die maat heb liggen
@Lune wrote:
Ik zal vanavond eens kijken op zolder of ik nog rompers in die maat heb liggen
Je gaat me toch niet vertellen dat ie daar al uitgegroeid is? :shock:
@mereltje85 wrote:
@Lune wrote:Ik zal vanavond eens kijken op zolder of ik nog rompers in die maat heb liggen
Je gaat me toch niet vertellen dat ie daar al uitgegroeid is? :shock:
whahaha wou hetzelfde vragen… die van ons zit daar dus nog volop in, dus kan je helaas ook niet helpen.
kijk even in mijn topic bij aangeboden, volgens mij heb ik die erbij staan. Heb alleen de witte apart gehouden, omdat ik die straks voor zusje kan gebruiken
Nee hij zit nu in die maat hoor :lol:
Ik heb alleen veel katoenen rompertjes liggen en hij draagt eigenlijk altijd wollen. Ik weet alleen niet zeker of ik ook in deze maat heb hoor, maar ik zal ff kijken.
@Lune wrote:
Nee hij zit nu in die maat hoor :lol:
Ik heb alleen veel katoenen rompertjes liggen en hij draagt eigenlijk altijd wollen. Ik weet alleen niet zeker of ik ook in deze maat heb hoor, maar ik zal ff kijken.
pffjieeew.
Wist namelijk wel dat die van jou die van mij aan het inhalen was, maar zoooooo hard leek me ook wel weer een beetje veel van het goeie :lol: .
Ik ga straks even voor je kijken of ik nog wat heb liggen, maar volgens mij had ik een tijdje een doos kleertjes gratis weg gegeven, en weet niet of ik daar de rompers bij had gedaan.
Je zoekt dan 2e hands, maar de zeeman heeft ze ook liggen voor een nette prijs :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
zeeman,
Zonder mouwen 1 euro
korte mouw 1,79
lange mouw uhm…geen idee denk 2.49
maar gaat in dit geval denk ik meer om het aspect nieuw kopen + ergens anders wordt oud/2e hands weggegooid = verspilling van grondstoffen ed als om de prijs.
Want idd bij de Zeeman zijn ze helemaal niet duur en die met lange mouwen in elk geval heel fijn… maar ik wissel die ook uit met de buurvrouw. Niet omdat we zelf die rompers niet kunnen kopen, maar omdat we het lichtelijk onzinnig vonden om vlak na elkaar een stapel te gebruiken/ nieuw aan te schaffen.
@mamaMarije wrote:
maar gaat in dit geval denk ik meer om het aspect nieuw kopen + ergens anders wordt oud/2e hands weggegooid = verspilling van grondstoffen ed als om de prijs.
Want idd bij de Zeeman zijn ze helemaal niet duur en die met lange mouwen in elk geval heel fijn… maar ik wissel die ook uit met de buurvrouw. Niet omdat we zelf die rompers niet kunnen kopen, maar omdat we het lichtelijk onzinnig vonden om vlak na elkaar een stapel te gebruiken/ nieuw aan te schaffen.
Precies