witte ontlasting

Ik maak me toch weer zorgen om mijn dochtertje,

zij had eerst een buikgriep vorige week die al sinds maandag afgelopen was en gelijk daarna heeft zij een lichte oorontsteking gekregen.

dr ontlasting bleef een paar dagen uit omdat ze weinig at maar sinds vandaag heeft ze witte poep, het is echt heel licht van kleur.

Ze heeft sinds vrijdag ook koorts en klaagt nog wel af en toe over buikpijn,

Maar wat moet ik nu,

de dokter zegt dat ik het gewoon moet aankijken,

Maar ik maak me nogsteeds erg zorgen.

Vooral omdat ze weinig eet en steeds koorts krijgt en buikpijn heeft en helemaal niet heeft geklaagd over oorpijn.

ik heb ook geen antibiotica ervoor gekregen omdat ze maagklachten had en daar van ook diarree zou krijgen…

maar als ik zoek op internet naar witte ontlasting krijg ik steeds enge dingen te zien…

nou hopelijk weten jullie het…

alvast bedankt.

groetjes jeanette

als ontlasting echt wit/gebroken wit is, wordt er door je galblaas geen of weinig gal gegeven, het bilirubine zorgt voor de kleur in de ontlasting, de oorzaak daarvan kan divers zijn maar bijv ook een galsteentje dat vastzit.

komt bij kinderen weinig voor, maar mijn dochtertje had wel een galsteen toen ze nog maar twee was. die is spontaan gepasseerd, maar daar had ze zeer lichte ontlasting en buikpijn van

is niet gezegd dat jou kindje dit ook heeft, het beste is wat ontlasting opvangen en er mee naar de arts,…laat t em maar zien…kan ie zelf bepalen of t ECHT niks is

als jij je zorgen maakt is dat reden genoeg om aan de bel te trekken

maar ik denk dat hier niemand veel zinnigs kan zeggen waar je ook echt wat aan hebt, dit moet echt door een arts worden bekeken.

ik ben nu te laat met het opvangen van de ontlasting dus ik hoop dat ze morgen weer snel ontlasting krijgt.

ik ga sowiezo morgen weer naar de ha.

want ze klaagt vaak over buikpijn, ze is vaak moe en hangerig.

ze heeft koorts en ziet soms erg bleekjes.

hoe hebben ze de galsteen weggekregen bij je dochtertje?

bedanktt voor je antwoord.

groetjes jeanette

die zijn spontaan gepasseerd dus geen ingreep nodig