Ik ben op zoek naar witte weg werp luiers.
Er mag wel een tekening op de band zitten die op de buik zit maar niet op de rest van de luier. De meeste luiers zijn helemaal beschilderd met tekeningetjes. En ik wil dat als ik Sacha een korte broek aan heb niet die tekeningetjes zien dat vind ik lelijk en met veel setjes waar een hempje bij zit komt het rompertje onder uit en dat vind ik ook niet mooi. En baby onderbroeken zijn nog niet uitgevonden
Dus om mijn ventje mooi de zomer door te laten gaan ben ik op zoek naar witte luiers. Dus wie weet waar ik deze kan kopen en van welk merk. Oh ja het moet maatje 3 of 4 zijn Sacha is nu ongeveer 7 kilo.
Huggies? Die hebben alleen een lieve Pooh-beer tekening op de band staan :inlove:
:think: onderbroekjes voor baby’s zijn inderdaad vaak pas vanaf 1 jaar (of maatje 92, als er ook een hemdje bij zit) da’s wel jammer…
Luiers eigen merk AH. Helemaal wit, behalve de plakrand
Maar ik heb hier 2 luierbroekjes liggen die ik Lana heb aangetrokken toen ze 4 maanden was :think: Gewone witte katoenen broekjes. Volgens mij kan je die gewoon kopen bij de Hema :eh:
C1000 luiers (deze week ook nog in de aanbieding!), alleen bedrukt op de plakrand.
Aldi luiers ook alleen bedrukt op de plakrand, en ik geloof Kruidvat ook alleen bedrukt op de plakrand.
Etosluiers ook.
Ik zit met hetzelfde probleem; Juul heeft veel hemdjes voor de zomer, daar kan natuurlijk geen romper onder. Ik vroeg me al af of er babyonderbroekjes waren. Luierbroekjes past ze volgens mij niet meer… Ik ga zo in ieder egval even bij de Hema kijken! :thumbup:
:think: Bij de V&D verkopen ze 't merk MotherCare, ik heb voor Deanne daarvan ook 5 onderbroekjes in 1 pakje gekocht. Hebben ze voor zowel jongens als meisjes. Maar: die zijn voor kindjes van 1 - 1 1/2 jaar. Bij Deanne zitten ze perfect, ze is wel lang maar absoluut niet zwaar (nog geen 10 kilo), dus wie weet past Juul ze ook al?
Sacha lijkt me nog iets te klein hiervoor, maar die past misschien nog gewoon in de luierbroekjes van de Hema? Die gaan toch maatje 68 dacht ik…
In de h&m heb ik al babyonderbroekjes gevonden, wel meestal voor een meisje… met frulletjes aan, bij hema ook, bij een jurkje bij…
hoi
wij hebben huggies en kruidvat luiers maar die van huggies zijn gewoon wit.
maar om nu meer geld te betalen voor de luiers misschien is zo’n onderbroekje dan een betere oplossing
Foutje, de Etosluiers zijn helemaal niet wit… :oops: Je kunt wel zien waar ik naar kijk tijdens het verschonen; niet naar de luier! :mrgreen:
Ik ga echt op zoek naar die broekjes. want ik vind een romper onder een rokje of jurkje echt geen gezicht. En zeker niet als ze wijdbeens in de buggy ‘hangt’ en probeert haar schoenen in haar mond te stoppen… :?
Kruidvat luiers, toch?? :think: Maar zou toch zo’n luierbroekje overwegen, hoor. :thumbup:
Vind het trouwens echt niet raar als je een romper onder een rokje ziet :think:
Maar wel irri als de plaatjes erdoor komen idd. datzelfde heb ik met rompers…nu besef ik dat ik veel rompers met opdruk heb :roll:
Bedankt voor jullie advies. Die broekjes bij de hema heb ik echt niet gezien en heb er naar gevraagd maar ze zitten me hele grote ogen aan te kijken. En ze weten dan echt niet waar ik het over heb.
Ik heb nu een pak huggies gekocht. Deze zijn inderdaad wit. En deze gebruik ik nu gewoon als het mooi weer is.
Voel me wel een zeikerige moeder hoor. Wil niet dat ie voor schut ligt terwijl dit toch echt tussen mijn oren zit. :oops: :oops:
Er kan maar een reden zijn om voor een bepaald merk luiers te kiezen!! Ik moest er wel een beetje om lachen…zouden ze in de zomer dan ook meer witte luiers verkopen dan in de winter.
Niet om je uit te lachen hoor, maar ik vond het gewoon grappig.
@sammie wrote:
Bedankt voor jullie advies. Die broekjes bij de hema heb ik echt niet gezien en heb er naar gevraagd maar ze zitten me hele grote ogen aan te kijken. En ze weten dan echt niet waar ik het over heb.
Nouja :shock: Het zit in hun standaard assortiment hoor, liggen meestal op de onderste plank tussen de rompers en luierpakjes. Verpakt per 2.
De babywinkel op internet heeft ook badstoffen onderbroekjes voor baby's tot 6 maanden. Mijn ervaring is dat het past tot 10 maanden :D
@sammie wrote:
Voel me wel een zeikerige moeder hoor. Wil niet dat ie voor schut ligt terwijl dit toch echt tussen mijn oren zit. :oops: :oops:
Hahaha jij hebt het met luiers…ik heb dezelfde tik maar nog een slagje erger, ik wil het liefst dat zelfs de speenkleur bijpassend is :oops: :oops: :oops:
Hé, dat doe ik ook!
Ik heb zojuist via MP 2 luierbroekjes voor Hieke gekocht. Als ze alleen een luier aanheeft vind ik dat toch wel netjes staan. Of onder een jurkje. Maar een luier zien onder een romper kan mij dan weer niet zoveel schelen.
By the way: Kruidv*t luiers hebben wel een print overal.
Huh? Heb Storm net toch echt een witte luier van Kruidv*t aangedaan, had alleen zeehondjes op de band… Misschien ligt het aan de maat? Storm heeft (nog) mini…
Hieke heeft Midi (3) Er staan echt figuurtjes op… kan me al niet meer herinneren hoe dat bij de kleinere maatjes zat. Maar Sacha is een beer van een kerel :mrgreen:, die heeft ook maatje 3.
Hahaha Sacha is inderdaad een beer Sisil. Hij zit soms al tegen maatje 4 aan te hikken. Misschien moet ie maar eens op dieet.