witte jurk roze geworden, iemand tips?

Help, mijn favo zwangerschapsjurkje was paars met wit en is nu paars met roze uit de wasmachine gekomen.



Heb hem nu in een bak water gegooid zodat het niet in kan drogen in de hoop dat iemand van jullie een tip heeft hoe ik dit weer wit kan krijgen?

Ligt aan de stof, maar ik denk niet dat je het witte helemaal weer wit kunt krijgen zonder het paarse aan te tasten (verf e.d.) wat je wel kunt doen is met textielverf, het hele jurkje paars te wassen, deze kun je kopen bij de drogist, maar dan moet je wel een paars jurkje willen :wink:

Is gewoon katoen en idd kan hem paars maken, maar had al een paars jurkje dus dan heb ik er twee, ik heb zelf ook zo het vermoeden dat het gedaan is met dat jurkje. Dat de enige optie is, laten drogen en kijken of ik het vind kunnen op deze manier of dat het kliko materiaal wordt :?

Je kunt hem ook nog zwart maken, alles wat donkerder is dan de kleur paars die je hebt :wink:

ja idd dat kan ook, maar ik zat te denken, is jammer van het jurkje maar is nog maar voor een week of 5. Denk dat ik daarvoor de moeite dan toch maar niet ga doen. Kan hem nog in huis aan, alleen als ik naar buiten ga dan is ie niet echt toonbaar meer dus dan maar een ander jurkje ofzo, heb op zich voldoende andere kleding liggen.