witte broek met bretels 86 jongen

tja… ik zoek me al in alle winkels suf… ik zoek een witte broek met bretels, liefst donkerblauwe, liefst als combinatie,

bij de zara hebben ze wel een korte versie, amar aangezien het volgende week geen dertig graden wordt, zoek ik een lange.

Ik kan absoluut geen geschikte broek vinden :wall:

en… de bruiloft is al volgende week vrijdag…

Het liefst iemand die weet waar die in de winkel te koop is…

heeft de WE die niet?

de WE gaat vanaf 92 en 86 is al op de groei

owww dan is het idd veel te groot. Sorry

Als je googled op luxe kinder bretels, krijg je veel sites te zien waar ze bretels verkopen.

Op de site van V&D staat een witte Nijntje broek (dus met een klein rood detail)

Succes met zoeken!

Volgens mij kwam ik gister op de webshop van v&d witte spijkerbroekjes tegen.

Weet alleen niet of die er dan ook in de juiste maat waren.

Succes met zoeken!

oooh thanks… de v en d heb ik nog neit gehad :dance: :dance: ga ik dus ook nog vereren met een bezoekje!

V&D vind ik overigens wat klein vallen bij mijn hollandse meid (niet dik maar ook geen sprietje)

En terubrengen kan ook gewoon in de winkel!

pfff… de jongeste in kleding krijgen is nog een behoorlijke opgave… pfff… k heb nu drie broeken in huis die ik allen terug ga brengen, heb geen witte maar de marine blauwe van de v en d online besteld!

en nu nog een vet gaaf shirt of bloes! … gelukkig voorlopig de laatste die trouwt!

Heb je al bij de H&m gekeken?

Mijn schoonouders hebben zo’'n broekje met bretels gekocht in de h&m in tjechie. Nu kom ik nooit hier in de h&m dus misschien heeft die wel een hele andere collectie. Was wel een blauwe maar misschien zijn ze er ook wel in andere kleuren. Vind hem zo wijs! :inlove: