Wisten jullie dat...update 29-12-05!

Wisten jullie dat:




heel mooi!!



ik vind vooral die zonnebloemen erg mooi :smiley:

Ik ook :smiley:

Heel mooi!! :inlove: :inlove:

:thumbup: :mrgreen:

Kanjers!! :thumbup:

Mooi!

Ik ben fan van de eerste!! :thumbup:

leuk gedaan



ook ik ga voor de eerste, lekker speels de andere zijn wat strak.



gr. colle

Super!!! :thumbup:



Liefs,

Inge

stijl 1 vind ik als eerste leuk,

stijl 4 als tweede en

stijl 2 en 3 eigenlijk niet leuk, sorry

Ik vind de eerste heel mooi :thumbup:

Er komt op korte termijn nog een variant op de ooievaar! Hopelijk volgende week al!



Bedankt voor de enthousiaste reacties ! :thumbup:

O leuk,ben benieuwd,heb iets met ooievaars namelijk :smiley:

ik ga voor stijl 1 :smiley:

Ze zijn echt top. Heb alleen een vraagje. Kun je ook babiesite en zwangerschapssite maken? Wij zijn bezig voor nummer 2, dus vandaar :wink:

Greetz, Mouse

Heel erg leuk!

@Mouse wrote:

Ze zijn echt top. Heb alleen een vraagje. Kun je ook babiesite en zwangerschapssite maken? Wij zijn bezig voor nummer 2, dus vandaar :wink:

Greetz, Mouse




Hallo Mouse,



In verband met dataverkeer en dergelijke kun je niet zomaar 2 sites aanmaken. Wat we je wel aan kunnen bieden is een korting van 4 euro op de tweede site. Je krijgt dan een tweede loginnaam en wachtwoord waarmee je de tweede site kunt beheren.



Mocht je hier gebruik van willen maken maak dan geen reguliere nieuwe account aan maar stuur mij even een PB dan maak ik de account handmatig aan.



Als je van een meerling bevalt, stuur ons dan een geboortekaartje en je hoeft vervolgens slechts voor 1 website lidmaatschapskosten te betalen.

Er is weer een mooie nieuwe functie binnen het ledenhoekje!



Wanneer je op deze link klikt zie je het register van alle bestaande openbare baby- en zwangerschapssites die er zijn gemaakt.

Neem eens een kijkje en laat je inspireren door de mooie sites.



Binnen het beheergedeelte van je site kun je onder het menu ‘naam site’ een vinkje zetten indien je je site niet in het register opgenomen wilt hebben.