wissen van pb's

Worden die automatisch gewist :angel: ?

ik geloof van niet dat kan je zelf doen :mrgreen:

@lydia wrote:

Worden die automatisch gewist :angel: ?

Mag je helemaal zelf doen. :wink:

Maar als je 5 pagina’s vol pb’s hebt dan worden ze wel gewist?

Want ik wis nooit wat :mrgreen:

Op den duur loopt ie vol en dan krijg je ze niet meer denk ik? :think:

rechts bovenaan, als je in je inbox zit, staat hoeveel % van je inbox gevuld is.

als deze op 100% staat, ontvang je idd geen pb’s meer

Ooh dus daarom krijg ik geen pb’s meer :oops: Inbox is voor 100% gevuld… moet dus maar gaan deleten neem ik aan :oops: :mrgreen:

Maaruh, mijn laatste pb’s dateerden van november 2007… maar ik heb daarvoor toch ook pb’s verstuurd/ontvangen, maar nooit gewist. Waar zijn die dan gebleven?

Worden ze toch automatisch gewist ofzo? :think:

Dat zou kunnen maar ik kan niet garanderen dat alles goed functioneren blijft als je inbox op 100% staat. :wink:

@ruud wrote:

Dat zou kunnen maar ik kan niet garanderen dat alles goed functioneren blijft als je inbox op 100% staat. :wink:

Nee dat snap ik :mrgreen: Alleen kwam ik er nu pas achter dat dat ding op 100% stond, en wie weet voor hoelang :mrgreen:

stond hier ook op 100% idd, maar dan heb je wel kans denk ik dus dat je pb’s worden gewist.

Ledigheid wordt streng gestraft :mrgreen:

als je 5 pagina’s vol zijn krijg je nog gewoon pb’s hoor :angel:

alleen de oudste(N) vallen dan weg :? dus een soort kontjekontje wis-systeem 8)

damn, nu snap ik het…ik dacht dus altijd dat die 100% nog een beetje marge had omdat ik ook met 100% nog pb’s ontving. Maar ik zie nu dat een paar bijzodnere pbtjes die ik wilde bewaren nu idd verdwenen zijn…jammer.

dit verhaal van 100% vol en de laatste verdwijnen, geldt ook voor je outbox ( verzonden berichten)

als er berihten zijn, die je echt wil bewaren, kun je ze in je savebox zetten

komen we achter nadat er van bijna anderhalf jaar al mn pb’s weg zijn :cry: :mrgreen: