wisseling van speen

Gisteren hebben we de speen S vervangen voor een speen M ( difrax). Nu is Jaydin overgegaan van een slowdrinker ( 25 min tot 30 min ) naar een turbodrinker ( 5 min)…hebben we hem nu te lang op de kleine speen laten drinken? Is 5 min wel goed? Hij hoeft niet over te geven, geen krampjes …hij lijkt er geen last van te hebben…

Alvast bedankt!



Ellen

Hij zal nu misschien even moeten wennen aan de M speen. Hij was natuurlijk gewend om wat harder te zuigen. En als hij er geen last van heeft zou ik gewoon nog even afwachten en doorgaan met speen M. Na een tijdje zal hij waarschijnlijk wel wat langzamer gaan zuigen.

Ok dan wacht ik even af… :smiley:

Even een aanvulling: Jaydin drinkt echt heel snel en als je de fles eruit haal om even hem op adem te laten komen dan wordt die wild…en wil gelijk de fles terug. Hij is veel wilder dan toen met de kleine speen.

Is dit wel echt goed?

Als je denkt dat hij het toch beter doet op de S-speen zou ik daar op teruggaan. Is hij misschien niet erg hongerig op dit moment? Kan ook een fase zijn. Anders zou je ook eens een speen van een ander merk kunnen proberen die wel op de difraxfles past. En anders een ander merk fles. De flessenspenen van avent lopen ook sneller door. Dan zou je die eens kunnen proberen met een S-speen. :think: Verder zou ik het ook niet weten.

Nee het is lastig…in ieder geval bedankt voor het meedenken :think: