Dag allemaal,
(ik had mijn vraag ook al ergens anders staan maar ik denk dat het beter thuishoort bij ‘zwanger zijn’)
Ik ben vandaag 7 weken zwanger. Eerst had ik af en toe wisselend last van gespannen borsten, gisteren en eergisteren was ik erg misselijk (overgeven), vandaag lijkt er weinig aan de hand te zijn.
Mijn vraag is dus: Is het normaal dat misselijkheid e.d. sterk kan wisselen per dag? Hebben jullie daar ervaringen mee?
I.v.m. een eerdere miskraam ben ik nogal onzeker…
Ik zou graag jullie ervaringen lezen!
Ja is heel normaal, tenminste ik ben een periode misselijk geweest en toen weer even niet & dan kwam het weer terug. Net als met je borsten. Ene moment heel erg gevoelig en de volgende dag niet.
Onzeker blijf je toch wel maar denk niet iets dat het is om je zorgen over te maken hoor. :hug:
Ja hoor, wisselende klachten zijn normaal!
Probeer jezelf niet te gek te maken :hug:
Ja, het brengt veel onzeker heid met zich mee, maar hier 3 dagen geen last gehad, was wat draagzamer, maar wel zorgen… maar nu weer vollop
Bedankt voor jullie reacties!
Ik weet dat ik me niet zo druk moet maken maar ik wordt snel onzeker en ben dan bang dat het weer mis is/gaat…
Zal blij zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn, maar dat zullen velen van jullie ook hebben denk ik!
hier ook hoor de ene keer kokhals ik zomaar in ene en misselijk zijn mn borsten zeer pijnlijk en groter dan weer helemaal niks aande hand
heb dit bij d eandere zwangerschappen ook gehad
@tamara24 wrote:
hier ook hoor de ene keer kokhals ik zomaar in ene en misselijk zijn mn borsten zeer pijnlijk en groter dan weer helemaal niks aande hand
heb dit bij d eandere zwangerschappen ook gehad
Fijn om te lezen dat jullie het herkennen!
Hier ook hoor. Ben nu al een paar weken niet misselijk meer. Maar soms heb ik zo´n pijn in m buik de hele dag en dan heb ik weer een paar dagen nergens last van. Soms heb ik ook ineens heeeel veel honger een dag en dan weer niet. Soms ook pijnlijke borsten ineens en dan weer een hele tijd niet…