hey,
iemand hier verstand van pc onderdelen betreft beveiliging (schat ik)?
ik heb vanmiddag een laptop opgehaalt maar nu heb ik dus het probleem dat ik neits van microsoft kan bereiken. dus msn ook niet en hotmail zelfde verhaal. msn zelf zegt: er is geen internetverbinding. en de sites van microsoft zeggen allemaal ook dat er geen verbinding is te vinden. de rest doet het wel maar zoals postbank.nl is erg traag…
iemand enig idee wat er aan de hand is? er staat net sinds vanmiddag xp windows op. (geen idee of et legaal is) enige wat ik heb gedaan is de wireless usbstick instaleren meer niet.
kan iemand me helpen?
(de pc heeft wel alle verbindingen. zelfde netwerk. de wii ook zonder problemen)
groetjes Tessa
-edit- heb em nu op kabel-lan, nu kom ik er wel op die sites…
beetje vaag allemaal
Waarvoor gebruik je in hemelsnaam een wireless usb stick? Eigenlijk heeft elke laptop van 6 jaar en jonger wel standaart een draadloze netwerkkaart met welke je verbinding kunt maken…Voorop zit dan meestal wel ergens ene schuifje waar me je je draadloze WLAN verbinding aan of uit kan zetten…Deze zoekt dan verbinding met je draadloze modem/router.
kan me voorstellen dat wanneer je er een usbstiick voor gebruikt het een zeer trgaen internet verbinding wordt…
hoe oud is je laptop?
geen idee hoe oud ie is haha.
usb stick is dus omdat er geen wireless kaart in zit anders was die niet nodig geweest:P
het zit em in de instellingen van de router want vriendin van ons kan ook nooit op msn hier hoor ik net…
de router is een smc2804wbr
Probleem opgelost, harde reset op de router gedaan nu ist weer in orde:)
wong chong hai king pong chong… ik snap er niks van… maar is opgelost blijkbaar…
:lol: :lol:
Ik doorlezen. heel trouw…
Denk oplossing resetten die hap…
en dan is het al opgelost!
hihi sorry!