wipstoeltje?

Ideaal ding :thumbup:



Hier ook een boxhangmat, maar die vond ik dus waardeloos :thumbdown: 1 keer gebruikt, vreselijk!!!



Wipstoel ligt platter dan de MC, en ze kunnen al snel lekker spelen met bijvoorbeeld Babygym. Voor hapjes gebruikte ik hem ook, handig voor op de tafel. Dus ja, ik zou er meteen weer eentje aanschaffen als ik zwanger zou zijn :thumbup:

Hier voor beide kinderen veel gebruikt en ik gebruik hem nu voor Wessel nog steeds. Hij vind het leuk om in de wipstoel naar de tv te kijken terwijl zijn grote zus ernaast zit.



Wij hebben een soortgelijk als Sennapen liet zien, ook met zo’n boog met speeltjes erbij :thumbup:

@Marieke_5000 wrote:

Hier voor beide kinderen veel gebruikt en ik gebruik hem nu voor Wessel nog steeds. Hij vind het leuk om in de wipstoel naar de tv te kijken terwijl zijn grote zus ernaast zit.



Wij hebben een soortgelijk als Sennapen liet zien, ook met zo’n boog met speeltjes erbij :thumbup:




Nabouwert :angel: :stuck_out_tongue:



Jaa, hij was hier een grote hit en ook erg gewild als anderen met kleine kindjes op visite komen. Ding koste niks, was ook nog een aanbieding :lol:

hier ook veel gebruikt… voor beide kinderen.



helaas is hij stuk gegaan…



wij hadden een chicco.



mocht er een 3e komen dan koop ik er direct weer een

@kiki1987 wrote:

Hier was de wipstoel echt onmisbaar. We hadden een beeb die alleen wou slapen tijdens het wiegen dus we legde hem dan neer en wiegde hem met onze voeten. Zodat we alsnog konden eten.



Hij heeft ook tot zijn eerste erin gezeten. De poten konden ook omgedraaid worden zodra het een stoeltje werd ipv een wipper. Erg handig met fruit enzo…



Wij hadden een Titanium baby swing.




Ja die is super :thumbup: Als ik er nog eens een moest kopen, dan kocht ik die ook.

geloof dat het wellicht ook te maken heeft met het aantal kinderen en de ruimte in huis :lol:



Zowel mama marije als ik hebben er 4 en dan is je huis drukker, voller en de al rondsjouwende kinderen zijn ook deels een belemmering om die stoel maar overal neer te zetten. Dat kan al niet.

Ik lees douchen met de kleine in de wipstoel… dat heb ik alleen bij de eerste gedaan… alsof ze geen 15 minuten alleen kon blijven beneden in de box terwijl ik douche… tuurlijk wel.

Dus na een paar keer zijn we bij haar en bij elk volgend kind daarna gewoon gaan douchen als kleine in de box lag of nog in bed.

Geen gesleep van kindjes naar boven, alsof je kleddernat onder de douche weg zou springen als zo’n beebje gaat huilen ofzo?



En hoewel ik geen antroposofisch ingesteld mens ben of borstvoeding geef, zijn wij toch van het relatief laat bijvoeden, Mies met 7 maanden pas en Suus met 7,5 maand pas. Dan kunnen ze al wel zitten hoor.



Dus het is idd persoonlijk. Maar ik had nu dus ook niet geweten waar ik het ding veilig neer zou kunnen zetten zodat ik er nut van heb en de andere kinderen het ding niet omver lopen of met speelgoed bezig zijn en dat op d’r kunnen laten vallen.

Ja in de box, maar dan kan ze daar dus ook gewoon in… :mrgreen:

Wij hebben er 1 begin intensief gebruikt omdat Luna veel voeding teruggaf . Bij Riley ook veel gebruikt die zat er gewoon graag in.

Bijvoeding krijgt Luna nog niet dus verwacht dat als ze dat krijgt ze wel kan zitten…dus daar is hij hier niet voor

ik had hem niet willen missen en gebruikte ze bij beiden al heel erg snel :slight_smile:



Bij onze zoon al vrij snel ivm reflux en onze dochter nu omdat het handig is, vooral met douchen :slight_smile:

Ik leg er dan altijd een lekkere dikke badhanddoek in, stap met kind onder douche, kind lekker inpakken in de wipper, me zelf afdrogen, badjas aan en dan kind afdrogen/aankleden :slight_smile:

dat dat ik met nummer 1 zo en nu met nummer 2 ook.



We hebben nu ook een sto.k.ke ne.w bor.n set die vindt ik helemaal :thumbup: geen wipper meer op tafel of dergelijke en geen kromme rug meer van het naar beneden bukken.



Als je een wipper koopt dan is het aan te raden om te kijken naar een versteldbare.

Een wipper die je dus boven (rug) en onder (kont/benen) kan verstellen.

wij hebben er 1 van topmark… lijkt op die van sennapen…(alleen zonder boog met beestjes dat vind ik wel jammer)



ideaal, Bram wil soms gewoon echt niet meer liggen en gaat liever zitten en om zich heen kijken… hij is erg ondernemend en hem de hele dag op schoot houden dat gaat gewoon niet… dus wipper op de tafel en zet hem er in… hij volgt mij de hele dag babbelt tegen mij en heeft de grootste lol…



en hij krijgt zijn hapjes er in… de fles krijgt ie gewoon lekker op schoot of in bed… onmisbaar ding en ben der heel blij mee

@dragon wrote:

Ik leg er dan altijd een lekkere dikke badhanddoek in, stap met kind onder douche, kind lekker inpakken in de wipper, me zelf afdrogen, badjas aan en dan kind afdrogen/aankleden :slight_smile:


Ik doe dat dus ook zo :mrgreen: , werkt prima :thumbup: (en als ze verkouden zijn zet ik ze gewoon zo erbij- ik heb altijd na het douchen een ‘stoombad’ en dan kunnen ze daarna weer lekker adem halen :dance: )

Wij hebben precies dezelfde als sennapen, alleen dan in het zwart.

Ding van een paar tientjes (dacht 29,95?) en wij hebben hem echt ontzettend veel gebruik!! Ik vond het super handig als ik even bezig was in de keuken of inderdaad aan het douchen was… dan had je je kind toch dichtbij. Hij vond het ook veel leuker dan de box, zeker met die mooie speelboog eraan. En het zit natuurlijk beter dan de maxicosi.

Zeker voor kindjes met reflux is het echt heel fijn omdat ze dan wat rechterop zitten. Ik vind het wel een aanrader!!

vind het handig, maar niet onmisbaar.

Maar wij moeten nog een nieuwe kopen :mrgreen:

hier ook veel in gebruik, zowel bij de 1e als de 2e!



Cas is een spugertje, dus na het flesje even in de wipstoel spelen met de babygym erboven.



fruit en groente eten doet hij ook in de wipper, hij is nog niet echt stevig genoeg voor de kinderstoel (prematuurtje).



Ik ben blij dat ik er 1 heb in ieder geval!

Wij hebben nu voor de tweede dezelfde als sennapen, maar dan in het zwart. Bij de eerste hadden we er geen, toen miste ik hem met bijvoeden. Nu zijn we later gaan bijvoeden, en via rapley dus op schoot of in de kinderstoel. En niet in de wipper, maar toch gebruiken we hem regelmatig. Al is Anne Lynn er eigenlijk onderhand te zwaar voor (bijna 10 kilo). Ze kan nog niet goed los zitten, maar wil wel wat meer zien. Liggend lukt dat niet :smiley:

Maar noodzakelijk, nee, dat niet!