winteruitstapje met kleine kids

Ik ben op 3 januari jarig, maar na al die feestdagen heb ik nooit zin om het te vieren. Nu willen we graag iets leuks met zijn viertjes gaan doen. Noud is bijna 4 en Marlot 16 maanden. Heeft iemand een leuk idee?

zou ik toch gaan voor de winterefteling!!!

sluit me er bij aan …



Winterwonderland :mrgreen: EFTELING



en anders plopsaland

Efteling :thumbup:



En een binnenspeeltuin is ook leuk!!! :dance:

Sprookjeswonderland in Enkhuizen!

Ik zou ook naar de winterefteling gaan… :thumbup:



Alhoewel, ik vraag me wel af of het niet superdruk is nu :think:

Mukkemuk of Mv2kids, woonde jullie er niet vlakbij? Enig idee? Wij willen nl ook gaan volgende week.

ik woonde er om de hoek, maar nu niet meer… en jah, het is druk, drukker als anders, maar in de zomer op een mooie dag is het dat ook. Zorg gewoon dat je je kids goed warm aankleedt of een wagen hebt met dikke voeten zak… dan komt het helemaal goed… en regelmatig warme choco gaan drinken ofzo :stuck_out_tongue:

Wat ook heel leuk is in de winter is het sprookjesbos in enkhuizen…

Ja, daar lees ik meer over… Maar Enkhuizen is vanaf Nijmegen zo’n eind rijden :think:

Jaaaa sprookjeswinterwonderland daar zijn wij vorig weekend

geweest :dance:

Echt geweldig voor die kleintjes :inlove: :inlove:

De rit is lang wij zijn gewoon een keer gestopt om Sam een flesje

te geven in de auto.

Lekkere boswandeling, of zwemmen en dan naar een idoorspeelplaats in de buurt en natuurlijk lekker pannenkoeken of tatjes eten.

Ik zou ook zeker voor Sprookjeswonderland gaan… (sprookjeswinterland, zoals het nu tijdelijk heet). Ik ga er zeker heen in de kerstvakantie… maar goed, ik woon 20 minuten rijden van Enkhuizen vandaan, kan me voorstellen dat je dat vanaf Nijmegen niet zo snel zult doen.

Toverland in Sevenum is ook best leuk! Ik weet alleen niet of het open is maar dat zou je na kunnen kijken.

Is toverland ook leuk voor zo’n kleintjes, ik hoor er wel vaak over van kinderen uit mijn klas (3-4-5) dus nam aan dat het meer voor de wat grotere is…

Toverland is zeker ook voor kleintjes!

Maar ik sluit me aan om naar enkhuizen te gaan, is echt heeeeel erg leuk.

En de rit onderbreken bij een wegrestaurantje om even de benen te strekken! Wij wonen in Warmenhuizen dat ligt vlak bij Alkmaar, en als we naar de efteling gingen dan deden we ook enn tussenstop. Gaat erg goed en de kids kunnen dan ook even de benen strekken!

Ja nijmwegen enkhuizen is niet echt om de hoek… Maar het is echt fantastische daar voor die kleintjes… Daarbij is de entree maar een paar euro… voor kinderen geloof ik iets van 4 of hooguit 6 euro… Er is zoveeel te zien… Echt een aanrader…