wintersport voor beginners en een peuter

Mijn vriend, ik en Lianne willen graag op wintersport.

Alledrie nog nooit op een ski gestaan.

Dus waar kunnen wij heen???



Wij willen graag:

  • gegarandeerd sneeuw
  • vanaf 2 jaar skieen en/of goede kinder animatie
  • met de trein te bereiken vanaf NL
  • Weg in februari
  • Ski etc bij de boeking inbegrepen
  • zwembad/sauna



    Dus brand maar los!!

Ik zou zeggen, wacht nog een jaartje. Kindjes van 2 mogen niet op skiles, dit begint pas met 3 en in steeds meer oorden zelfs pas met 4 jaar. Kinderanimatie is vaak in het Duits of Frans (afhankelijk van waar je bent). Ik denk dat jullie meisje daar nog geen plezier aan zal hebben.

Of jullie gaan dit jaar met zn 2en en laten Lianne lekker bij opa en oma of zo, of jullie maken er een slee-vakantie van. Als je echt alle drie wilt gaan skien, dan denk ik niet dat dat dit jaar gaat lukken.

Samen skiën gaat volgens mij dit jaar idd nog niet lukken. Ik weet wel dat er in Oostenrijk bijv. ‘Kinderhotels’ bestaan waar je de kids overdag achter kunt laten, maar ik weet niet vanaf welke leeftijd dat is… Dat zou je eens kunnen informeren. Maar of je meisje daar veel aan heeft :think:



Ik weet niet hoe fanatiek jullie willen skiën, want jullie zouden je ook nog kunnen afwisselen met skiën en oppassen. En bovendien kun je in de sneeuw natuurlijk ook nog andere dingen doen behalve skiën- sneeuwpop bouwen, sleeën, ritje in een paardenslee… 8) , 't is maar wat je wilt…



Ik merk zelf wel dat ze meer plezier hebben aan de sneeuw als ze wat ouder zijn. Zo vind j het intussen fantastisch, maar R moet nog niet zo veel hebben van de kou :shifty: , dus wij gaan dit jaar wel een weekje naar Oostenrijk, maar of we daar ook aan skiën toekomen weet ik nog niet :mrgreen:

We hebben het rond!! :inlove:

7 dagen weg, willingen, geschikt voor een beginnende ski-er.

We nemen skilessen op de baan hier zodat we al wat techniek hebben.

Smorgens leuke dingen doen samen, smiddags ski-en, babysit geregeld zodat Lianne dan kan slapen bij de babysit.

En dan na het ski-en weer samen :inlove:

We gaan 4 dag delen ski-en, ja hier kan ik me in vinden~!! :inlove:

Geniet!

Pooh, goed geregeld! En Dld. is voor een beginner prima hoor en lekker dat het niet ver rijden is.

Leuk! Ik ben daar weleens meegeweest als oppas voor een klein peutertje. We hadden eigenlijk precies hetzelfde programma en in mijn vrije tijd heb ik ook nog een paar keer op de ski’s gestaan.

Almet al was het voor iedereen een zeer geslaagde vakantie :smiley: