wintersport of zomervakantie???

duidelijk toch??!!



waarom het een of het ander???

Zomervakantie…



Skivakantie vind ik luxe…Het is wel eens voorgekomen dat we een paar jaar allebei hebben gedaan.

Ik zou niet alleen een skivakantie kunnen doen om daar een jaar op te kunnen teren…



Nu wordt het in juni weer lekker naar de Ardennen of Toscane…Ben ik nog niet uit…

Ik ga ok voor de zomer…



Ik vind winter best leuk maar om eerlijk te zijn wil ik er niet zo veel geld aan uitgeven… De zomer is gewoon lekkerder hahaha



lekker ontspannen heerlijk… Wij zijn al druk met werken het hele jar, we werken beide erg veel dus tja dan is luieren op de zomervakantie wel gewenst hihi



Kus celes

Ik kies dan ook voor zomervakantie, net als Mama Cellie, wil ikgeen geld uitgeven aan een wintersportvakantie.

Naar mijn idee kunje in de zomer meer ontspannen.

Afgelopen vakantie liep in de soep, we waren met SlmrT**rs naar Spanje geweest; Malgrat de Mar.

Op de helft van onze vakantie moesten we alweer naar huis omdat mijn oma was overleden.

Toen hadden we ons voorgenomen om het dan volgend jaar dubbel zo leuk te maken…

Maar nu verwachten we de komende zomer ons 1e kindje :inlove:

@Anita-1982 wrote:

Ik kies dan ook voor zomervakantie, net als Mama Cellie, wil ikgeen geld uitgeven aan een wintersportvakantie.

Naar mijn idee kunje in de zomer meer ontspannen.

Afgelopen vakantie liep in de soep, we waren met SlmrT**rs naar Spanje geweest; Malgrat de Mar.

Op de helft van onze vakantie moesten we hals overkop naar huis omdat mijn oma kwam te overlijden.

Toen hadden we ons voorgenomen om het dan volgend jaar dubbel zo leuk te maken…

Maar nu verwachten we de komende zomer ons 1e kindje :inlove:


Maar meid da tis toch ook heel bijzonder en ergggg leuk… Spannend hoor…

Zomervakantie, want in de winter is het in onze winkel veel te druk om weg te kunnen gaan

Wij deden het jaren geleden beiden, maar mijn voorkeur gaat toch duidelijk uit naar de zomervakantie hoor!!!

Zomervakantie. Ik hou gewoon NIET van kou :oops:

Zomervakantie



Ik hou ook niet van kou en regen…



Kijk nu ook uit naar de komende zomer…HEERLIJK!!! :smiley:

zomervakantie



ik hou niet van sneeuw kou en alles wat ermee te maken heeft :wink: :mrgreen:

Allebei als het ff zou kunnen…

Maar als ik echt moet kiezen, dan toch de zomer omdat je dan langer gaat. Wintersport is daar te duur voor, tenminste voor ons.



(En Irry me, want een irritant miertje heb je daar. Ik dook gelijk naar mijn scherm om hem weg te vegen :mrgreen: )

@Bambi wrote:





(En Irry me, want een irritant miertje heb je daar. Ik dook gelijk naar mijn scherm om hem weg te vegen :mrgreen: )


Gelukkig, dacht al dat ik daar alleen last van had :lol:

beide :mrgreen:



nee zijn de afgelopen jaren een weekje op wintersport gegaan en ook op zomervakantie. Wintersport was voor ons niet zo heel duur omdat we niet in de dure gebieden gingen en een leuk appartement hebben voor een leuke prijs, maar helaas moet je nou winterbanden hebben en met onze (lease) bus is dat niet te doen, vreselijk duur om te huren, en om ze nou te kopen is ook geen optie.



Dus het wordt nou alleen nog zomer vakantie… waar wil ik heen???

@Moon84 wrote:

@Bambi wrote:




(En Irry me, want een irritant miertje heb je daar. Ik dook gelijk naar mijn scherm om hem weg te vegen :mrgreen: )


Gelukkig, dacht al dat ik daar alleen last van had :lol:




Hihi, ik zat ook al te vegen. Gelukkig ben ik niet de enige :oops:

@Fleur1 wrote:

@Moon84 wrote:
@Bambi wrote:




(En Irry me, want een irritant miertje heb je daar. Ik dook gelijk naar mijn scherm om hem weg te vegen :mrgreen: )


Gelukkig, dacht al dat ik daar alleen last van had :lol:




Hihi, ik zat ook al te vegen. Gelukkig ben ik niet de enige :oops:


Me too :oops: :shifty:

ha ha ik had dat dus ook hè hihi



ik vind hem wel erg grappig haha

Hier nog iemand :wink: