ik vraag me af als je met je kleintje op wintersport gaat. Hoe kleed je die dan aan.
heb vandaag thermo ondergoed gekocht is nog wel wat groot maar mag het in januarie nog ruilen als het dan alsnog te groot is. doe ja dan bij hun ook alleen onder de skipak het thermoondergoed aan of ook gewonen kleertjes.
Ik zal geen gewone broek aan trekken maar van die huis pakjes dan . of is da niet nodig en hebben ze aan thermo ondergoed en skipak genoeg.
Ik zou geloof ik thermo-ondergoed, een maillootje + fatsoenlijk truitje aandoen en daarover heen het skipakje. Het is voor kinderen echt belangrijk dat ze niet koud worden, dan vinden ze er meteen niks meer aan namelijk. Bovendien is jouw kindje nog geen 1? Dan beweegt ze dus ook nog niet erg veel en houdt ze zichzelf dus niet zo makkelijk warm.
ik heb wel gewoon een maillotje aan gedaan onder dr skipak!!
Volgens mij is dat wel redelijk warm hoor!! in de kinderwagen sowies een extra dekentje erbij in!
ze wordt dan een maar zit inderdaad in een kinderwagen als we gaan wandelen dan binnen is het toch wel warm in het appartement dus dan doe ik gewoon een broekje aan.
ze zit ook in zo een zak van quinny. ik ben bang dat ik haar te warm ga aan kleden. zat zelf ook aan wat over het thermo te denken denk geen gebreide vest of zo wat je veel ziet. of zou dat wel kunnen.
Het zal veel aan de temperatuur liggen en de wind vooral. Het is op wintersport niet altijd erg koud hoor. Kan ook best wel redelijke temperatuur zijn. Dus daar zou ik het van af laten hangen. Het is wel altijd beter om meerdere laagjes katoen aan te doen, dan een dikke trui bv. Dat ventileert beter.
Sophie was 6 maanden toen we vorig jaar op wintersport gingen.
Ze had onder haar skipak een maillot en pully aan
Gewoon in laagjes kleden … is het warm kan er wat uit is het koud een extra laagje
super bedankt voor jullie reacties. je kunt er toch niks van op aan of er wel of geen sneeuw valt en of het koud is volgens mij gaan we naar de hinterklen of zo iets.
heb er wel erg veel zin in. maak me nu alleen a druk wat me te nemen voor de kleine haha.