Winterkleding meisje mt 50/56/62 en Childwood schommelstoel

Hoi dames,



Ik ben op zoek naar winterkleding voor een meisje in maat 50/56/62.



Ook zoek ik een schommelstoel van het merk Childwood. [Edit beheer: commerciële links zijn niet toegestaan, dus verwijderd]

Ik hoor graag van jullie :slight_smile:

Staat er 1 op MP nu zie:Zeer mooie schommelstoel met schommelvoetenbankje adv nr 705487060



Ik zoek nl ook een schommelstoel en kwam hem tegen :mrgreen:

Ben je nog op zoek?

De kleine meid is al een tijdje uit de maatjes 50 en 56 en maat 62 bijna ook dus ik zou evt wat kleding op foto kunnen zetten.

@sassie1980 wrote:

Ben je nog op zoek?

De kleine meid is al een tijdje uit de maatjes 50 en 56 en maat 62 bijna ook dus ik zou evt wat kleding op foto kunnen zetten.




In maat 50 en 56 heb ik inmiddels al best veel. Maat 62 hangt er vanaf. Ik vind het zo lastig te bepalen wanneer ze daar ongeveer in past. Is jouw meisje aan de grote kant dat ze nu al bijna uit maat 62 gegroeid is?

@framboos wrote:

Is jouw meisje aan de grote kant dat ze nu al bijna uit maat 62 gegroeid is?
Ja :inlove:

Ze is met 4380 gram en 53 cm geboren :o

De laatste keer bij het CB, toen ze 9 weken was, woog ze 6215 gram en was 60 cm.

Qua gewicht zat ze toen op de lijn van een gemiddelde baby van 4 maanden en qua lengte op de lijn van een gemiddelde baby van 3 maanden dus een flinke meid :lol:

@sassie1980 wrote:

@framboos wrote:
Is jouw meisje aan de grote kant dat ze nu al bijna uit maat 62 gegroeid is?
Ja :inlove:

Ze is met 4380 gram en 53 cm geboren :o

De laatste keer bij het CB, toen ze 9 weken was, woog ze 6215 gram en was 60 cm.

Qua gewicht zat ze toen op de lijn van een gemiddelde baby van 4 maanden en qua lengte op de lijn van een gemiddelde baby van 3 maanden dus een flinke meid :lol:




Wauw, dat is inderdaad een flinke dame :smiley: Maar super dat ze zo goed groeit toch? De vk schatte dat ons meisje bij de geboorte 6,5 a 7 pond zal wegen, maar dat blijft toch afwachten he :slight_smile:

@framboos wrote:

@sassie1980 wrote:
@framboos wrote:
Is jouw meisje aan de grote kant dat ze nu al bijna uit maat 62 gegroeid is?
Ja :inlove:

Ze is met 4380 gram en 53 cm geboren :o

De laatste keer bij het CB, toen ze 9 weken was, woog ze 6215 gram en was 60 cm.

Qua gewicht zat ze toen op de lijn van een gemiddelde baby van 4 maanden en qua lengte op de lijn van een gemiddelde baby van 3 maanden dus een flinke meid :lol:




Wauw, dat is inderdaad een flinke dame :smiley: Maar super dat ze zo goed groeit toch? De vk schatte dat ons meisje bij de geboorte 6,5 a 7 pond zal wegen, maar dat blijft toch afwachten he :slight_smile:


Dat werd mijn meisje ook geschat :wink:

hier zaten beide dames met ongeveer 4 maanden oud in 62… de 1 geboren met 7 pond… de ander met bijna 8… ze groeien normaal volgens de groeicurve… winter is het qua kleding echt wel tot eind maart sowieso… vaak zelfs ook nog wel in april… dus ik zou best wel wat winterkleding in 62 durven aanschaffen en dan ook zoeken naar tussen kleding… iets dunnere broekjes, alvast wat leggings en iets dunnere shirtjes met lange mouwen en vestjes enzo…

:thumbup: