Winterjassen/vesten enz

Hier hebben ze ook altijd 2 winterjassen, en die worden beiden volop gebruikt.

Verder hebben ze voor het voor- en najaar ook allebei een gevoerd vest en een bodywarmer.

Zomerjassen koop ik dan weer nooit, als het iets frisser weer is krijgen ze gewoon een vestje aan.

Wieniex, ook al verliefd geworden op de nieuwe collectie van Z8? Het gevoerde vest van de nieuwe collectie staat hier ook op het verlanglijstje. :mrgreen:

Zomerjassen ga ik ook afschaffen. Ze hebben er beiden nog een van vorig jaar en net als vorig jaar hebben ze ze zo goed als niet aangehad! Vestjes volstaan.

Ze hebben tot nu toe steeds allebei 1 jas gehad hier. Maar Jim gaat vanaf dit jaar naar school dus dan lijkt het me bij nader inzien wel handig om er nog eentje bij te hebben. Zeker als we weer zo’n pittige winter krijgen! Heb er aan zitten denken om bij H&M een skijack te kopen voor als we weer zoveel sneeuw krijgen :think: .

Mijn dochter heeft 2 zomerjasjes; 1 goedkope en een spijkerjasje met een voering (vestje) die je los kan maken. Die goedkope is voor buitenspelen, bijvoorbeeld bij opa en oma op de boerderij of gewoon hier in de tuin. Winterjasje heb ik nog niet, maar ik denk er toch wel over om er weer 2 te kopen, want ze gaat iedere week een dag naar opa en oma en geniet van het buiten zijn en in de stal naar de koeien en schapen kijken. Maar erg lekker ruiken doet haar jasje dan niet meer… 's Winters droogt alles wat minder snel en als je het dan gewassen hebt en weer snel nodig hebt… Misschien ook nog een bodywarmertje voor over het spijkerjasje, als de voering er dan ook nog inzit kan ze die ook vrij lang doordragen!

hier alledrie 1 winterjas. En S&S hebben ook nog een spijkerjasje gecombineerd met een dikke bodywarmer. Die gebruik ik voor het buitenspelen en dergelijke.

Ik koop bij de duurdere zaken een jas (in de uitverkoop) voor volgend seizoen, op mp koop ik een paar skipakken die waterafstotend zijn.

Die zijn zo fijn voor de winterdag. Afgelopen jaar 4 maanden vorst gehad en onze zoon heeft zoveel buiten kunnen spelen zonder dat hij het koud had.

Vesten hebben we hier ook wel maar worden niet veel gedragen, in huis en op het kdv is het zo behachelijk dan is het al gauw te warm.