winterjas

voor ik stad en land moet afreizen op zoek naar een fatsoenlijke betaalbare winterjas voor onze zoon… waar ik geen tijd voor heb, en als ik dat heb al heeeelemaal geen zin. Aanpassen en winkelen is nu al een mega drama!



K heb nl een beetje lastig kind :slight_smile: hij is verder lief, maar hij is meeega smal, tenger, maar wel normale afmetingen… dus… voor een goede om de body passende winterjas zou ik voor 86 kiezen, lengte kan ook wel, maar dan heeft die drie kwart mouwen.

Nu heb ik een 92 gepast van noppies, maar dat zit voor geen ene meter…



wie heeft raad, zodat ik via internet wat kan bestellen en in alle rust thuis kan passen… .ik zie door de bomen het bos niet meer…

Ik weet niet wat je precies bedoelt met ‘betaalbaar’.

Ik slaag bij de WE meestal leuk.

Heb ook wel eens een jas bij de Esprit besteld, maar denk dat dat in de wat duurdere categorie valt?



Wat je kunt doen: leuke jas zoeken op internet en dan gewoon even langs die ene winkel om hem voor de zekerheid te passen (en dan meteen meenemen. Kun je het zoekwerk lekker thuis doen!

Succes

Name it valt vrij smal toch?



Bij Zalando en Wehkamp kun je eerst bestellen en later betalen. Heb ik pas ook nog gedaan.

@Kwakje wrote:

Name it valt vrij smal toch?




Idd! En mijn ervaring is ook dat hun jasjes niet gauw te korte mouwen hebben, maar dat kan per model verschillen natuurlijk. Drama hè, winterjassen kopen! Succes! :mrgreen:

Oh thanks, kan ik wat gerichter zoeken! Normaal ist nie zo lastig, maar hij is zo tenger dat de meeste jassen in deze maat nog zo enomr wijd zijn. Had oom al een bomberjack model geprobeerd, dat zag er helemaaaaal niet uit…



We gaan vanmiddag op zoek, hopelijk heeft de v en d ook name it… denk van nie… we zoeken wel ff anders maar online,



Kwakje, heb je geen verzendkosten die je dan moet betalen?

Bij Zalando niet.

Bij Wehkamp wel.



Maar bij Zalando heb je meer keuze dan bij de Wehkamp.

Petit Bateau valt over het algemeen ook smal maar is niet goedkoop en mijn ervaring is dat ook met Ducky Beau, maar ook wee prijzig.

tot mn grote verbazing… toen ik het jasje van zolder haalde om het aan mn zusje te geven voor haar kleine man, kan hij em eigenlijk nog aan… :oops: We gaan maar in de opruiming shoppen of we daar dan nog wat smalle jassen hangen. Bedankt voor het noemen van de merken, dan kan ik dan teen de tijd dat er sale is wat online bestellen :slight_smile: dat durf ik dan wel voor die prijs… haha!

via wehkamp van C&A… vorig jaar had Mies een jas van Noppies en idd… die vallen breed en vierkant… niet echt geweldig. Maar nu heeft hij een jas van C&A en die valt prachtig. Mooie lange mouwen en een smal lijf. 35 euro… vond ik echt een prima prijs.

ik heb vorig jaar in de opruiming bij C&A van Palomino op de gok een winterjas meegenomen :angel: was maat 128, voor € 7,00. Die gok wilde ik wel nemen :wink: Vooralsnog zit hij goed. Maar ach, het is nog geen winter. Wil sowieso van Name It nog een winterjas erbij halen, zijn ook altijd mooie jassen.

Zara?