Winterjas voor volgend jaar

Ik geniet nog volop van de sale van de zomer :):slight_smile: paar leuke stelletjes gescoord voor onze juul!



het kan best zijn dat de eerste lading winterjassen zijn uitverkocht. Vorig jaar wilde ik een leuke jas kopen bij de Hier, zo heet die winkel, ik had ze zien hangen, nie tmeegenomen. Bleek dat binnen 2 dagen alle winterjassen op waren en ze kwamen wel weer, twee weken later hing een nieuwe serie, met weer andere winterjassen.

Ik vind de WE ook wel erg leuk, maar het wisselt. Ben er wel eens binnen gelopen, maar zelf nog nooit echt wat gehaald. Wel gekregen en/of 2e hands gekocht.



Voor Elise heb ik er waarschijnlijk 1tje via MP ( 116 ) is op de gok, maar voor die prijs… :wink: Wel wat gebruiksschade als ik het goed lees, maar voor school/buiten spelen/scouting vind ik dat geen punt… Dan hebben we in ieder geval alvast een jas en hoef ik niet te haasten met zoeken.



Ik ga voor Jesse eens kijken welke van de gekregen Jassen goed past, maar dat ga ik pas over een paar weken doen, als het ietsie kouder is :wink: Ik denk dat we voor hem ook wel wat verder komen.



Voor Thijs slingert er zeker wel wat denk ik, alleen misschien voor Elise dus nog een goede en voor Jesse als geen enkele jas echt ‘geschikt’ is qua maat…



C&A heb ik ook al wat gezien, al is het niet veel nog. Maar ik merk dat meerdere winkels inderdaad verschillende modellen hebben/krijgen die ik verschillende lichtingen de winkels ingaan. Kan best dat DE jas er niet meer is, maar ik hoef ook niet persé DE jas voor de jackpot… Dan maar een iets mindere wel leuke jas voor 10 euro goedkoper :wink:

Ik wil wel graag de jas voor een mooi prijsje haha… Ik vind het toch wel leuk als kleintje er wat leuk bij loopt, gewoon omdat ik dat leuk vind en dan hoeft het niet merk ofzo te zijn. :angel:



Misschien kan R. zelfs eerst nog wel zin 86 aan, mocht dat echt drama zijn, kan ik in oktober altijd nog een jas aanschaffen.

@Sennapen wrote:

Ik wil wel graag de jas voor een mooi prijsje haha… Ik vind het toch wel leuk als kleintje er wat leuk bij loopt, gewoon omdat ik dat leuk vind en dan hoeft het niet merk ofzo te zijn. :angel:



Misschien kan R. zelfs eerst nog wel zin 86 aan, mocht dat echt drama zijn, kan ik in oktober altijd nog een jas aanschaffen.




Ik zeg ook maar wat heb inmiddels al een jas gekocht, een 92-98 een mooie rode, met zwarte/witte streep, ben der flieft op. Had nog wel wat voeten in de aarde, muts verkocht me een veel te grote, maar gelukkig heb ik mijn mede maand mama,s nog die me voor fouten behouden :angel: :inlove: