Ik ben op zoek naar deze winterjas van Eager Beaver, maat 80 of 86.
Het is de ruby red. en is van vorig seizoen.
Wie heeft deze jas te koop of weet waar hij nog te koop is?
Batavia stad? In de Eager Beaver outlet?
@Isabel Sofie wrote:
Batavia stad? In de Eager Beaver outlet?
Hebben die ook een site? Wil er wel heen, maar moet dan wel zeker weten dat ze hem hebben. Het ligt nl niet bij ons naast de deur.
Misschien even bellen?
Ja, ga ik maandag even doen, of wacht, ze zijn open vandaag he, ga gelijk even proberen.
@kantjeboord wrote:
Ja, ga ik maandag even doen, of wacht, ze zijn open vandaag he, ga gelijk even proberen.
ze zijn op zondag ook open :mrgreen:
Denk dat ze toch dicht zijn, er wordt niet opgenomen.
@kantjeboord wrote:
Denk dat ze toch dicht zijn, er wordt niet opgenomen.
Alle winkels in Batavia Stad zijn elke dag geopend
van 10 tot 6. Elke zondag is het dus koopzondag bij Batavia Stad.
ja dat zag ik, heb ook verschillende malen gebeld, maar ze nemen niet op. De eager beaver winkel dan.
@kantjeboord wrote:
ja dat zag ik, heb ook verschillende malen gebeld, maar ze nemen niet op. De eager beaver winkel dan.
belachelijk of ze hebben het gewoon hardstikke druk :mrgreen: :mrgreen:
@Karin1981 wrote:
@kantjeboord wrote:ja dat zag ik, heb ook verschillende malen gebeld, maar ze nemen niet op. De eager beaver winkel dan.
belachelijk of ze hebben het gewoon hardstikke druk :mrgreen: :mrgreen:
Ja snap ook niet dat ze niet iemand continue bij de telefoon hebben zitten voor mensen zoals ik die het NU willen weten of ze die jas hebben! :snooty: :mrgreen: :mrgreen:
weet je het al, heb je hem al?
Ik kom donderdag in Lelystad, mijn moeder woont er, dus als ik voor je moet kijken? :thumbup:
Cell, superlief van je, maar de winkel van Eager Beaver in Batavia stad is gesloten en ze weten niet of hij ooit nog open gaat, dat kreeg ik te horen van het algemene nummer van Bataviastad wat ik uiteindelijk maar gebeld heb.
Dacht dat ik het in dit topic had vermeld, maar was even in de war met een ander topic. :oops:
Yeaaahhhh!! Het is gelukt! Had een zoekaktie uitgezet ook op MP. Daar is iemand die de jas nog nieuw heeft. Hij schijnt klein te vallen. Heb hem nu dus in maat 92. :dance:
Yes, ben zo blij! :dance: :dance:
Eager Beaver zelf schijnt failliet te zijn…Fijn dat je hem toch hebt!
@Isabel Sofie wrote:
Eager Beaver zelf schijnt failliet te zijn…Fijn dat je hem toch hebt!
Oh echt?? Ik was er al een klein beetje bang voor toen ze bij Batavia stad zeiden dat het nog maar de vraag was of ze überhaupt nog open zouden gaan.
Ben ik dus net op tijd.