winterefteling!!!

Jaaa wij gaan morgen gezellig naar de efteling :smiley:

Heb er zin in!!

Iwan is nu een stukkie ouder,en denk dat ie er nou wel meer plezier van heeft.Nu maar hopen op goed weer,we moeten dik 3 uur rijden :?

wij gaan ook morgen :mrgreen:

Wij moeten ook overgens een hele zet rijden komen vanuit de provincie gorningen

Hopelijk is het morgen niet al te druk, heb al gehoord van een kennis van mij (zij werkt daar) dat het deze vakantie echt al heel erg druk geweest is.



veel plezier!!

leuk bianca!!!

Wij komen vanuit friesland,dus scheelt niet zoveel als met groningen.

Fijne dag morgen…Hoop dat het dan niet al te druk is… :slight_smile:

Leuk! Heel veel plezier!!! Maak je ook veel foto’s voor ons. :wink:

Ja, veel foto’s! :dance:

Veel plezier! :inlove:

Wij gaan volgende week vrijdag :dance: :dance: Dus ik ben heeel benieuwd naar jullie foto’s!

Gaan zeker heeelll veel foto’s maken.

Vooral als het zo lekker donker is.

Zo gezellig met al die kampvuurtjes :dance:

Veel plezier morgen Ank !! :-* :-*

Heel veel plezier morgen!

maak er een leuke dag van! :thumbup:

Leuk!! wij gaan 3 febr. duurt nog even maar ik heb er wel zin in.

@Danielle_M wrote:

Leuk!! wij gaan 3 febr. duurt nog even maar ik heb er wel zin in.


volgens hun site is tie dan niet geopend :shock:





Openingstijden Winter Efteling 2007-2008

Zodra de dagen korter worden en de schemering eerder haar intrede doet, is het weer tijd om de poorten van de Winter Efteling te openen.



De Winter Efteling is geopend op:

8, 9, 15, 16 december 2007, van 22 december 2007 t/m

6 januari 2008 (m.u.v. 1 januari 2008), 12, 13, 19, 20, 26 en 27 januari 2008.



De openingstijden op bovengenoemde data zijn van 11.00 tot 20.00 uur. Op 31 december 2007 van 11.00 tot 18.00 uur. Tijdens de Warme Winteravonden, op 12, 19 en 26 januari 2008, van 11.00 tot 22.00 uur.





De Vliegende Hollander, Bobbaan, Python, Piraña, d’Oude Tuffer, Roeivijver, Gondoletta en Pegasus zijn niet geopend tijdens de Winter Efteling.





http://www.efteling.com/Page.aspx?PageId=1476&ParentName=Praktische%20Info&LanguageId=1

3 febr is een speciale dag voor klanten van de ABN AMRO. Dus die staat niet op de site.

@Danielle_M wrote:

3 febr is een speciale dag voor klanten van de ABN AMRO. Dus die staat niet op de site.
Alle klanten? Niet dat we zouden gaan, maar wij hebben niets gehoord en zitten met al onze rekeningen bij de ABN/AMRO

@Mama_jeanet wrote:

@Danielle_M wrote:
3 febr is een speciale dag voor klanten van de ABN AMRO. Dus die staat niet op de site.
Alle klanten? Niet dat we zouden gaan, maar wij hebben niets gehoord en zitten met al onze rekeningen bij de ABN/AMRO




Iedereen die Preferred Banker is bij ABN AMRO kreeg de aanbieding om voor 10 euro p.p. naar de winterefteling te gaan 3 febr.

Dus niet alle klanten zijn benaderd alleen deze groep.

We krijgen om de zoveel tijd een boekje van ze met uitjes voor weinig geld en dan kijken we of er wat bij zit. Nu dus de Efteling.

@ank83 wrote:

Jaaa wij gaan morgen gezellig naar de efteling :smiley:

Heb er zin in!!

Iwan is nu een stukkie ouder,en denk dat ie er nou wel meer plezier van heeft.Nu maar hopen op goed weer,we moeten dik 3 uur rijden :?


En hebben jullie het leuk gehad? Hoe vond Iwan het? Het was best aangenaam weer, he, helemaal niet zo koud? Ik ben benieuwd naar je foto’s. :wink:

oohhh we zijn net thuis…

Waren om kwart voor 8 vanavond weg gegaan uit de efteling.daarna doorgereden naar schoonouders(moesten de hond ophalen)

Amber heeft daar nog een fles gehad,en toen zijn we rond half tien vertrokken.

een super lange dag!!

maarrrrr hartstikke mooi.Iwan heeft genoten(wij ook hoor :wink: )

zal morgen op me gemak even een paar foto’s plaatsen.

Fijn dat het leuk was!

Was het druk of viel dat wel mee?