winter pyama's 98/104

Ben voor jesse op zoek naar pyama’s voor de winter, velours of badstof maakt niet uit als het maar niet hele dunne zijn.

Wie heeft er een paar en wil ze voor een leuk prijsje kwijt?

@mlk1982 wrote:

Ben voor jesse op zoek naar pyama’s voor de winter, velours of badstof maakt niet uit als het maar niet hele dunne zijn.

Wie heeft er een paar en wil ze voor een leuk prijsje kwijt?

Wibra of zeeman hebben vaak lekker warme en nu zag ik in het krantje hema pyama,s 5,- of vanaf euro :think: :thumbup:

had bij de zeeman al gekeken en daar hadden ze zn maat niet meer in de dikkere modelletjes.

Hema is alleen 5,00 op opperdepop en ik vind hema pyama’s wel erg leuk over het algemeen, alleen niet voor 10-12-14 euro :shock:

Zag wel door je tip hema ondergoed 3e gratis en manlief heeft nog nieuwe nodig… dus daar wel maar even heen morgen en misschien hebben ze nog winterpyama’s van vorig jaar…

ik zag die van de zeeman ook, gaat overigens pas zaterdag in :thumbup: Ze hadden die dus nog niet binnen :wink:

Ik zoek ook nog in die maat, dus kan je niet helpen :smiley:

:-* Liefs, Evelien

Ik heb de nieuwe nog niet gezien…? De folder staat niet online nog, ik zal bij de zeeman even de nieuwe folder bekijken straks als ik tijd heb er langs te gaan.

Ik hoorde trouwens dat er vandaag vrienden/familie kortingsdag 25% bij de wibra, alleen hebben die net maten die niet goed zijn bij Jesse vrees ik ( die hebben dan 92/98 en 104/110 ) 104/110 is te groot, zeker weten! 98/104 zelf ook soms, alleen denk ik dat 92/98 weer te klein zal zijn… al is Jesse nu 95 cm ongeveer… :think:

hier net cadeaupapier gehaald bij de Zeeman en kreeg de nieuwe folder mee… vol met lekkere warme flanellen pyjama’s geloof 7 euro in die maat.

Klinkt goed! Straks bij onze zeeman maar ff een folder scoren en zaterdag er even langs…