Het lijkt ons leuk om een keer naar Phantasialand te gaan, binnenkort begint daar ook Winter Phantasialand zag ik.
Hoe is dat park, met welk Nederlands park zou je het kunnen vergelijken, is het zoiets als de Efteling?
Is het geschikt voor een 7-jarige van nog net geen 1.40 lang die gek is op achtbanen en alles wat over de kop gaat? (ik kon niet echt een overzicht vinden van welke attracties je dan wel of niet in mag)
En is het ook leuk voor een saaie moeder die gewoon gezellig wil genieten van een glas gluhwein en wat kerstsfeer ?
Ik vind Phantasialand geweldig, echt het mooiste park waar we ooit zijn geweest (zijn er vaker geweest). Veel te doen voor kinderen. En in de winter lijkt het me ook erg mooi daar, doe wel goede winterschoenen aan met veel grip, je loopt veel berg op/af en als het glad is lijkt me dat niet zo goed samen gaan
Klinkt goed!
Voor mij is het alweer heeeeel lang geleden dat ik er geweest ben (ik was iets van 10 of zo ) maar echt waar het allertofste park ooit!! Eigenlijk niet eens te vergelijken met de Efteling omdat het gaver is. :mrgreen:
Wij gaan er later ook zeker met de jongens nog eens heen. In wintersfeer heb ik het daar nooit meegemaakt maar ook dat zullen ze vast heel tof aankleden. :thumbup: Voor alle leeftijden is er wat te doen, en er is ook gewoon heel veel te zien. Als je geweest bent hoor ik graag hoe je de wintersfeer vond.
@romata wrote:
Ik vind Phantasialand geweldig, echt het mooiste park waar we ooit zijn geweest (zijn er vaker geweest). Veel te doen voor kinderen. En in de winter lijkt het me ook erg mooi daar, doe wel goede winterschoenen aan met veel grip, je loopt veel berg op/af en als het glad is lijkt me dat niet zo goed samen gaan
mee eens.
Vind het zelfs mooier dan de Efteling