winter efteling...

Wij gaan morgen,

net nog snel kaartjes gekocht… :dance: :dance:

Wie gaat er nog meer ???

oh wat super zn heerlijk sfeer wij zouden heen maar durfden de vakantie niet boeken ivm slecht weer en ben blij dat we het niet gedaan hebben de periode vorige week dat wij heen zouden was het daar echt slecht op de wegen natuurlijk vondt ik het wel ontzettend jammer de sfeer van de winter efteling :inlove: is gewoon zo super de overdekte ijsbaan de anton piek plein helemaal in zn lief lief kerst sfeertje dat wordt vast genieten morgen heel veel plezier

Oh leukkkkk veel plezier :dance: :dance: :dance: Wij zijn maandag de 29e november geweest, de allereerste dag dat het daar sneeuwde :thumbup: Maar met het pak van nu zal het wel helemaal bijzonder mooi zijn :dance: :thumbup:

vorig ben ik 2 dagen geweest…

was super !

nu ga ik alleen met de jongste, en een hele lieve kennis…

gelukkig is het voor mij maar 30 min rijden… :smiley:

:thumbup: Dat is lekker dichtbij :wink: Voor ons is het een heel stuk verder, maar we zaten die week in Center Parcs De Kempervennen en dan zit je in de buurt he :mrgreen:

Leuk wij zijn vorig jaar 2e kerstdag geweest. Ik ben dol op de efteling en helemaal in de winter!

kimmie dat is idd niet zo ver,

we zouden eigenlijk vanuit lommel vertrekken,

maar dat leek dus niet zo verstandig,

dus nu toch maar vanuit mijn huisje…

Wij zouden 2de kerstdag gaan, maar ik vind het te koud met 3 kleine kindjes.

Nu gaan we naar plopsaland :lol:

Gaaf joh! Kids hier zouden ook heel graag willen, misschien dat we het ook nog wel doen deze vakantie :think:

@Gab wrote:

vorig ben ik 2 dagen geweest…

was super !

nu ga ik alleen met de jongste, en een hele lieve kennis…

gelukkig is het voor mij maar 30 min rijden… :smiley:

Met dit weer ga je het niet redden in 30 minuten vrees ik. Heel veel plezier in ieder geval! De winter-efteling met sneeuw (veel sneeuw) het kan niet beter.

via chocomelk kun je €6,- korting krijgen op een kaartje

(je moet dan 2 actiepunten hebben)

ik hoop voor jullie dat het morgen redelijk weer is…

veel plezier…

Haha Lieke, wij zijn in dezelfde week dus ook in Plopsa geweest :mrgreen: Tsja zo vaak zitten we niet in de buurt van die leuke attractieparken :shifty: :wink:

ik had nog heel veel airmails van de appie hapie… :thumbup:

ging behoorlijk veel van af,

en tim is gratis :lol:

Ja zo hebben wij het ook gedaan (wij waren alledrie gratis zoveel AM hadden we :oops: ) En Joon was ook nog gratis :thumbup: Handig toch die Airmiles he :dance: Jij gaat zoooo genieten daar :thumbup: :-*

Veel plezier!

I LOVE winter Efteling, echt waar.

Maarre binnenkort gaan zal niet lukken met het weertje hier :wink:

gaat vandaag niet door…

heb echt even een potje zitten janken…

kennis met wie ik zou gaan belde gisterenavond laat af…

lekker hoor, nu zit ik zonder kerstmaaltijd en zo… :?

Och jee, wat vervelend :frowning:

Kun je niet alsnog gaan, samen met je zoontje? Is vast leuker voor dan thuis blijven zitten. Misschien kun je zelfs nog wel iemand vinden die mee wil.

:hug:

Ah joh! Dat meen je niet?! Wat vervelend (vind eigenlijk ook dat je dat niet kunt maken, die ander bedoel ik dan he.) Weet niet wat de reden is -en dat hoef ik ook niet te weten-, maar kom dan met een alternatief plan want je laat iemand wel zitten zo… :hug:

Ik zou gewoon zelf gaan!

Ben je in de mogelijkheid om zelf te gaan met je zoontje?

ik ga dinsdag met de kids…

de reden waarom afgebeld is…

een flauwe rot smoes…

en alleen gaan vindt ik echt niks…

zeker niet met die draak van mij :angel: