Winkelen/uitjes in en rondom Weert?

Wij gaan binnenkort een midweekje naar vakantiepark weerterbergen. Op het park is vast zelf genoeg te doen voor ons maar ik wil ook wel een dagje iets anders doen. Wie weet of het leuk winkelen in Weert is? Of moeten we naar een een ander stadje in de buurt? Als er andere leuke dingen zijn die we kunnen doen in deze omgeving hoor ik het ook graag :slight_smile:

ik woon een 30 min van weert af , Valkenswaard is heel leuk om heen te gaan voor te schoppen. Er light ook dichtbij een dieren boerderij… maar moet ff zoeken hoe die heet …





ermmmm Als je de belgiese grens over komt (is heel dicht bij) en je gaat naar Hamont - achel heb je daar de bever, soort van grote vijver met een klein speeltuintje om ijsjes te gaan eten :drool:. maar het is een heel groot enorm wandelgebied in de bossen, heel mooi om te gaan doen en de kids kunnen lekker rondlopen.



das ff snel waar ik nu opkom … kom er wel ff op terug :lol:

weert is leuk om te shoppen, stuk verderop ligt roermond waar een heel outletcentre is…is ook heel gezellig om te shoppen.



60km verderop in hilvarenbeek ligt de beekse bergen, als je dat stukje niet erg vind om te rijden is het zeker een aanrader!!



heel veel plezier in "ons mooie limburg"hahah

Op 17km van Weert heb je het witte stadje Thorn, ook erg leuk om te bezoeken :slight_smile:

Bedankt allemaal voor de tips! Meer is altijd welkom hoor :mrgreen:



Ik heb alles opgeschreven en dan zullen we wel eens even kijken wat we dan gaan doen.

@Formally known as Vuegje wrote:

ik woon een 30 min van weert af , Valkenswaard is heel leuk om heen te gaan voor te schoppen. Er light ook dichtbij een dieren boerderij… maar moet ff zoeken hoe die heet …






Ik woon in valkenswaard en wij gaan juist in weert winkelen :mrgreen:
Weer zelf is al een leuke stad, daarnaast is er nog een grote binnen en buitenspeeltuin (kinderpretland met het gebruikelijke ervoor en erachter)...daar is geloof ik ook een dierenpark bij in de buurt.

Veel plezier

ik woon een half uur van weert vandaan, ik ga meestal in weert shoppen! ik vind het een fijne stad, fijner dan venlo en roermond.

Ik ben geboren en getogen Weertse :wink:



Shoppen kan prima in Weert. Lekker terrasje pikken ook. Weerter vlaai is de jummieste die er is. Je kunt gaan zwemmen in de IJzerenman. Er is een groot natuurmeer bij en een heule grote kinderboerderij.

Ik geloof dat er vlak om de hoek een zwembad zat en een indoorspeeltuin.

Wij zijn er ook geweest.Wij hebben gekozen voor plopsaland hasselt als uitstap en efteling, puur omdat we er anders nooit komen. En dus die indoorspeeltuin. En idd in Weert gewinkelt. Was leuk! :thumbup:

heej mag ik ook mee? Jij lijkt me wel een gezellig tiepje om mee op vakantie te gaan… :mrgreen: