Winkelen in groningen

Welke leuke winkels in Groningen moet ik niet missen ??

ik ga er zaterdag heen maar ben er nog niet vaak geweest en het is al te lang geleden de laatste keer … dus welke winkels zijn leuk en voor al in groningen te vinden… ??

Wijsneus in de Folkingestraat, daar zitten nog meer leuke winkeltjes.

Even nadenken hoor, er zijn heel wat leuke winkels bij gekomen de laatste tijd en voor mij is het ook al weer veel te lang geleden dat ik een dagje ben wezen winkelen.

Idd FOLKINGESTRAAT :thumbup:

okee die staat op mijn lijstje

ja idd folkingestraat :thumbup: verder herestraat afstruinen, zwanestraat vind ik ook altijd wel leuk

asbran ook wel een aanradertje hoor

( kleine peperstraat, houten speelgoed winkel erg vol maar erg leuk google maar op ASBRAN)

verder wijsneus in de folkingestraat ja…zowiezo is de folkingestraat een van mn lievelings straatjes, en je ziet dat ik er niet alleen zo over denk haha

als je van schoenen houdt…de schoenenoutlet bij mediamarkt…niet dat ie zo gezellig is hoor maar…goedkoop en veel keuze is ook wel wat waard :mrgreen:

groningen is gewoon een leuke stad…vinnik :mrgreen:

het is van hier alleen zoon eind… maar goed voor een dagje eens in de paar jaar… moet het kunnen … ik heb jullie tips opgeschreven en ik ga zeker eens rond kijken zaterdag… ook nog leuke boeken/kaarten winkels te vinden ?? en iets van euroland/action achtigs ?? action hebben we hier zelf ook dus suggesties voor andere winkels ook goed

en leuke kleding winkels voor de kids te vinden ??

Wijsneus is voor de kids, er zit daar vlakbij nog eentje. Op de Vismarkt zit de Juniorshop. De Op=op zit op de Carolieweg (straatje bij de Hema erin) en tegenover de C&A zit Euroland. De Xenos zit op de Vismarkt, daar zit ook een H&M en er is nog een grote H&M op de Grote Markt vlakbij de V&D en daar zit ook H&M Men.

Selexyz zit aan de Guldenstraat (grote boekhandel) en op de Vismarkt zit ook nog een leuke boekenwinkel. En daar zit ook een soort van Boekenoutlet. In de Stoeldraaijerstraat zit een kinderboekenwinkel. En daar vlakbij zit een lifestyle outlet. Ook erg leuk!

Waar woon je dan?

vlak bij enschede dus halverwege nederland

enne ook voor kaarten en boeken noem ik hem nog een keer ASBRAN:)

okee ik ga het allemaal bekijken heb er nu al zin in !!!

O Enschede, dat valt reuze mee! Dat is nog geen twee uur rijden. Gewoon via Duitsland gaan, dan bij Nieuweschans de grens weer over, ben je er zo :wink: (zo reed mijn man altijd naar Enschede voor zijn werk). Volgens mij ben je langer onderweg als je een dagje Amsterdam ofzo doet.

Bij de Zara in de Herestraat hebben ze ook leuke kinderkleding.