winkelen in Breda, leuk?

Hai hai,



Ik ga volgende week eens winkelen in Breda, is het een leuke stad?

Ja! Leuke stad :smiley:

ja, leuke stad. Behalve de normale ketens ook veel leuke kleine zaakjes. Veel plezier!

Is toch van de week uitgeroepen tot beste binnenstad van Nederland…



grts patricia

Ja daar is het erg leuk idd!!!

Top :thumbup: zeker doen…erg leuk!!!

Als je maar niet op zaterdag gaat. Men, ik ging gisteren voor het eerst in maaaaaaaaaaanden even naar de stad, het leek wel gratis :shock:



Zo verschrikkelijk druk, echt niet leuk meer… Ik snapte opeens weer waarom ik eigenlijk alles online koop 8)

awww…Breda. Al zo’n 18 jaar niet meer geweest.

In de zomer op Vrijdag avond eerst een ijsje eten in De ijsbeer, dan kroegen lopen van de suijkerkist naar Het Pumpke en om 1uur de Graanbeurs binnen kruipen. House, rock, house, rock…en om 4 uur Shoarma eten, om om 6uur mijn bed in te rollen.



Zaterdag om 12uur opstaan, ontbijten bij de V&D, en dan voor de Nickelodeon met een blik drop van de drop winkel en veel thee mensen kijken.



:mrgreen:

Ja leuke stad :slight_smile:

ja Breda is super gezellig

den bosch trouwens ook :thumbup:

zouden er ook leuke stoffenwinkels zijn?

Breda is een erg leuke stad! Stoffen winkels weet ik niet, maar je kan er super leuk shoppen :smiley:

@Liz wrote:

zouden er ook leuke stoffenwinkels zijn?




Dan moet je op vrijdag gaan. Dan staan er heel veel stoffenkramen op de markt :wink:

@Nefarious wrote:

awww…Breda. Al zo’n 18 jaar niet meer geweest.

In de zomer op Vrijdag avond eerst een ijsje eten in De ijsbeer, dan kroegen lopen van de suijkerkist naar Het Pumpke en om 1uur de Graanbeurs binnen kruipen. House, rock, house, rock…en om 4 uur Shoarma eten, om om 6uur mijn bed in te rollen.



:mrgreen:




Vroeghur 8) Klinkt me erg bekend in de oren …

mooie winkelstad hoor, woon er maar kom er weinig heb hier in mijn wijk een overdekt winkelcentrum met meer dan 60 winkels dus hoef weinig de stad in

ja, doen! Maaarrr… niet echt heel buggy-vriendelijk met al die kinderkopjes, dus ik hoop dat je luchtbanden hebt! :mrgreen:

Ik weet niet wanneer je gaat , maar in mijn woonplaats (naast Breda) is het vrijdag stoffenmarkt.

http://www.bndestem.nl/regio/ettenleur/5651099/Paars-is-t-helemaal-op-de-stoffenmarkt.ece

hai hai,



Bedankt voor de reacties allemaal, ik ga morgen een dagje naar Breda, ben alvast benieuwd!

Heel veel plezier!!

Ow Jeanet, ik zie het nu pas, wat leuk dat je daar zo dichtbij woont, ik had je evengoed een bezoekje kunnen brengen maar ik ben helaas niet alleen.