Hallo,
Wie heeft voor mij de gouden tip.
Sinds gisteren start de pc niet meer juist op via windows, ik kan diverse opties kiezen (veilige modus, met netwerkopties, etc)
maar welke ik ook kies, de pc blijft op zwart scherm uitkomen, bij sommige opties krijg ik nog wel de windows opstart in beeld, maar daarna is het beeld zwart.
Als ik via opstarten in de bios ga kijken, weet ik niet hoe ik het goed moet zetten, weet niet hoe het moet staan.
ik heb de installatie cd, maar geen back up gemaakt (of die moet op de externe harde schijf staan, maar die krijg ik nu niet aangesloten).
Wat kan ik nog doen, er staan allemaal foto’s op de harde schijf, moet er niet aan denken dat ik die kwijt ben.
Zou ik hem misschien ergens naartoe moeten brengen? Dat ze daar wat meer kunnen doen?
Of kan ik thuis zelf nog iets proberen.
Ik heb je net nog een suggestie gepbt
@Esther75 wrote:
Hallo,
Wie heeft voor mij de gouden tip.
Sinds gisteren start de pc niet meer juist op via windows, ik kan diverse opties kiezen (veilige modus, met netwerkopties, etc)
maar welke ik ook kies, de pc blijft op zwart scherm uitkomen, bij sommige opties krijg ik nog wel de windows opstart in beeld, maar daarna is het beeld zwart.
Als ik via opstarten in de bios ga kijken, weet ik niet hoe ik het goed moet zetten, weet niet hoe het moet staan.
ik heb de installatie cd, maar geen back up gemaakt (of die moet op de externe harde schijf staan, maar die krijg ik nu niet aangesloten).
Wat kan ik nog doen, er staan allemaal foto’s op de harde schijf, moet er niet aan denken dat ik die kwijt ben.
Zou ik hem misschien ergens naartoe moeten brengen? Dat ze daar wat meer kunnen doen?
Of kan ik thuis zelf nog iets proberen.
Dit probleem heb ik ook, wilde nou net een berichtje gaan tiepen hier…
Dus Ruud, mocht je dit lezen, zou je mij heel please ook die suggestie willen PB-en?
Hoeft niet persé via PB.
Geen idee of jouw probleem hetzelfde is natuurljik maar de eerste vraag was “heb je een goede backup”
Zo niet dan…
Harddisk eruit halen
Backup maken op een ander systeem
Daarna windows herstellen vanaf CD of als dat niet werkt volledig opnieuw installeren.
Tot hier was het hetzelfde....
Ik breng hem maar gewoon weg naar een reperateur...... :thumbup: