Ongelooflijk zoals Sas windjes laten kan. Ze laat er per dag zo vreselijk veel en ze doen niet onder voor die van een volwassen kerel. Grappig, zou je denken, maar soms sta ik er echt versteld van, zo vaak, zo veel, zo hard. Achter mekaar door gaat het soms, de een volgt de ander op.
Is dit nou ‘gewoon’ of zou er iets anders kunnen zijn waardoor dit gebeurd?
ik meen dat ieder mens iets van 200 windjes laat per dag…waarvan er rond de 20 of meer klepperen bij de uitgang :lol:
heel gezond
wij maken er altijd grapjes mee, ik wil niet dat ie ze ophoud en buikklachten krijgt
k zal es googlen op het aantal windjes :shifty:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Winderigheid
:think: volgens mij waren het er echt meer dan die 30 hoorbare…*zoekt verder :mrgreen:
ben ik weer :shifty:
teveel winden laten kan komen door voeding (duhuh) maar ook door teveel lucht happen: te snel eten of als reactie op stress ( verkeerde ademhaling, huilen enz.)…
http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/139/Flatulentie.html
Anne kan er af en toe ook behoorlijk wat van. We kunnen er om lachen hierzo, maken er geen ophef over. Het is niet dat ze dagen aan een stuk ‘knetterd’, maar als het gebeurd, gebeurt het goed :twisted:
Anoek doet het ook heel veel en heeft er ook echt lol in.
Overal vertelt ze ook dat ze er één gaat laten of er net één heeft
gelaten :lol: (ook in de rij bij de AH bijvoorbeeld :lol: )
Pfjoew, ok gelukkig… Ja ik kan het ook niet helpen en lig soms echt compleet vlak als ze A voorbij knettert gewoon. Of als ze heel lang duren. Dat bekkie van d’r dan…
Nou ja, in ieder geval; ik was effe ‘bang’ dat ze misschien een darmplobleempje zou kunnen hebben. Maar ze poept lekker en heeft geen krampjes of zo.
Zit me hier helemaal suf te lachen :mrgreen: :mrgreen:
Maareh… Sebastiaan doet het ook . Ik hoor bijna niets anders dan “poepie gelaten” met een enorme smile erbij 8)
ze heeft hier de grootste lol om een scheet :roll: :lol:
hier ook… lacht erom als een echte vent ook… sterker nog als ze ziet dat ik lach gaat ze duwen om er nog 1 uit te kunnen krijgen… :mrgreen:
en idd hele dag door… en ze stinkennnnn… :o
Juul stijgt ook meerdere keren per dag op hoor en echt niet geluidloos.
Joost laat ook enorm veel windjes. Maar daarbij heeft hij ook al 2 maanden buikklachten dus in ons geval lijkt het me niet helemaal gezond. Hij boert ook heel veel.
Maar wij doen hier niet spastisch over windjes. Papa vraagt altijd aan Joost : “trek es aan mijn vinger” . om vervolgens een wind te laten. Nu gaat Joost dit zelfde natuurlijk ook doen. :roll: :mrgreen: