win je twee tv's.....

ja hoor hebben wij weer! in april begonnen met de zolder te verbouwen en toen dat klaar was moest en zou lief een nieuwe tv op de zolderslaapkamer. want die kleine voldeed niet meer. ik wilde liever nog even wachten tot we precies wisten wat de verbouwing ons ging kosten. uiteindelijk kwam het monsterlijke grote ding er toch, tja mag hij ook wat?



en nu zien we in een krantje dat we bij de postcode loterij een tv gewonnen hebben, nee twee want we hebben twee loten :wall: als ik nou voet bij stuk had gehouden haha. nou ja dan wordt dat oude beesie in de woonkamer vervangen kunnen we daar iemand gelukkig mee maken en ook schoonzus had oren naar 1 tv… of we hangen er 1 op de badkamer en 1 in de keuken, echt niet!



nog meer geluksvogels???

haha ja dat zal je dan altijd zien he :lol:



Gefeliciteerd.



Hier doen we niet mee dus ook niks gewonnen… mocht je die andere echt niet kwijt raken hou ik me aanbevolen hoor :angel: .

haha Lonneke, tja zul je altijd zien he :mrgreen:

Enne als je nog een tv kwijt moet, ik weet wel 2 mensen hoor (nee niet wij offcourse). :wink:

Ik heb gisteren net mijn lot opgezegd, omdat we in 6 jaar tijd 2 keer de ijsprijs hebben gehad en verder niks… dure ijsjes zo :wink:

mocht je de tv niet kwijt raken wij zoeken er ook nog 1 of 2

wat leuk zeg! Zo’n prijs!



Wij winnen nooit wat… wij hebben ook geen loten oid haha.



Maar ik zou ze verkocht hebben (of 1 ervan) en het geld mooi op de spaarrekening (of van de kids) gezet :thumbup:

Wat voor tv :angel: wij zoeken er nog 1

:mrgreen:

wij hebben ondertussen het geld wel terug verdient wat we er tot nu toe ingestoken hebben. we wonnen:



2 keer de ijsprijs dus eigenlijk 4 keer

2 fietsen

2 kortingsbonnen voor de zwaluwhoeve

1 keer de unox soep en worst prijs

en dan nog wat kleine geldprijzen

:oops:



het zijn LG tv’s van die dunne, we zijn waarschijnlijk de oude tv al aan mijn zus kwijt en 1 van de nieuwe aan mijn schoonbroer en vrouw. ze zijn of 82 cm of 102cm

@Vicky wrote:

Ik heb gisteren net mijn lot opgezegd, omdat we in 6 jaar tijd 2 keer de ijsprijs hebben gehad en verder niks… dure ijsjes zo :wink:




dat durf ik dus niet hé, zul je zien dat er de week erna een grote geldprijs in jullie straat valt.

@lonneke1980 wrote:

@Vicky wrote:
Ik heb gisteren net mijn lot opgezegd, omdat we in 6 jaar tijd 2 keer de ijsprijs hebben gehad en verder niks… dure ijsjes zo :wink:




dat durf ik dus niet hé, zul je zien dat er de week erna een grote geldprijs in jullie straat valt.




Dat zei ik ook, maar dat zei ik 5 jaar geleden ook al :wink: Dus nu was ik er echt klaar mee :wink:

Jeetje mazzelaar, ik ga zo ook eens kijken of wij iets gewonnen hebben. Grote tv’s kun je goed verhandelen, dus daar vindt je vast wel iemand voor. Wij hebben 1 zo’n joekel en die verbruikt stroom genoeg, ik moet er niet aan denken dat we er 3 in huis hebben. Als het aan mijn man lag… 8)

@lonneke1980 wrote:

wij hebben ondertussen het geld wel terug verdient wat we er tot nu toe ingestoken hebben. we wonnen:



2 keer de ijsprijs dus eigenlijk 4 keer

2 fietsen

2 kortingsbonnen voor de zwaluwhoeve

1 keer de unox soep en worst prijs

en dan nog wat kleine geldprijzen

:oops:



het zijn LG tv’s van die dunne, we zijn waarschijnlijk de oude tv al aan mijn zus kwijt en 1 van de nieuwe aan mijn schoonbroer en vrouw. ze zijn of 82 cm of 102cm




Bofkontje!! Lekker er van genieten.

Gefeliciteerd met je tv’s :thumbup: Wat een luxe-probleem heb je nu :wink:



Wij spelen ook al jaren mee met de postcode loterij. 1 keer de ijsprijs gehad en verder niks.

Vorige maand is de groene straat prijs hier gevallen maar bij de overburen! Die mogen dus voor 2500 euro per lot uitzoeken op een website.

Dat is toch best wel heel leuk!