Willen jullie ook een ballon ?

:roll:

Onze kamer ligt ondertussen bezaaid. De kinderen vinden het natuurlijk geweldig :thumbup: maar mama knipt bij sommige ballonnen toch stiekem het tuutje eraf. :oops:

Overal krijgen kinderen een ballon. Bij de Gamma, Leenbakker, C1000, Marskramer, tankstation, noem maar op.

• Wist je trouwens dat je erg voorzichtig moet zijn met kleintjes die een ballon aannemen ? Kleintjes dier per ongeluk een ballon in de mond stoppen, kunnen niet beademd worden indien nodig!

Dus als onze kinderen er eentje krijgen, blaas ik deze meteen op of stop het in mijn jaszak voor thuis.

ik vind dat ook irritant… soms gooi ik ze ook meteen weg hihhih

maaar van beademen wist ik niet…thanks voor de tip!

Ik vind er niks irritants aan . ( heb zelf geen kinderen maar wel 6 dgn in de week oppaskids ) en die neem ik overal mee naar toe dus ook vaan boodschappen doen enz…

Ik vind ene ballo zo erg en irritant helemaal niet, eig hebben mensen overal wel iets op aan te merken…

Ik heb liever 20 ballonnen dan 20 snoepies… ( ja ja ik heb ook ergens zelf iet s op aan te merken)

Soms mogen ze de ballon thuis opgeblazen hebben , som sleg ik ze weg voor een andere dag. Als ik zie hoeveel plezier er van komt, tja beter dan een snoepie wat in 20 sec op is en niet van word genoten omdat het zo “normaal” is om te nuttigen…

En ik weet idd dat een ballo gevaarlijk kan zijn er blijkt ook een stofje in te zitten die bij inademing ongezond is… niet exact weet ik hoe het zit…

maar ik vind gewoon een kind die nog niet opblazen kan hoeft een ballon niet in de mond te steken en alleen opgeblzen te hebben om mee te spelen ( binnenshuis) dan wel aan een touwtje mee buiten oid…

Oh maar ik vind het ook niet irritant hoor, het valt me op dat ze veelvuldig worden uitgedeeld en wij hier momenteel ballonnenvoetbal hebben :slight_smile:

Het is meer een opmerking dan een aanmerking.

En Bianca je hebt helemaal gelijk wat betreft liever 20 ballonnen dan 20 snoepjes :thumbup:

ja idd je krijgt steeds vaker een ballon ergens

toen ik 4 was is een meisje uit mijn klas gestikt in een ballon en dat heeft toen heel veel indruk op me gemaakt. dus hier is het ook de balon gaat bij mama in de tas tot we thuis zijn en daar blaas ik hem op…

(en heel soms vergeten we dat gewoon en verdwijnt ie in de prullenbak)

Ja, al een paar keer bij de zeeman een ballon gekregen. De 1e keer stond ik zelfs erg verbaasd toen ze vroeg mag hij een ballon dat ik een niet opgeblazen ballon kreeg.

Of eigenlijk dat ze die dus ook aan Tejo wilde geven (net 1 jaar). :shock:

Ik heb er overigens maar 1 opgeblazen liggen (en af en toe pak ik deze voor tejo om mee te spelen) en de overige ruim ik netjes op voor een keer dat ik balonnen nodig heb :angel: (er staat nu gelukkig hun logo ook niet meer op :lol: )

Tuutje eraf knippen? Daar houd Tejo de ballon juist aan vast om heen en weer mee te zwaaien :inlove: (verder snapt hij er weinig van en weet hij niet zo goed wat hij ermee moet)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik knip het tuutje door om leeg te laten lopen zonder dat ie knapt en dan gaat het de prullenbak in :wink: