Willen jullie meedenken? Kinderfeestje Tiemen

Nou Tiemen is helemaal into voetbal dus.



Nu wil hij een “voetbalfeestje” als kinderfeestje… 9 november is hij jarig, wanneer we het vieren weet ik nog niet (afhankelijk van de sintintocht, wil het wat strategisch plannen)



Ik ben al wat aan het zoeken op internet (heb iig een geweldige traktatie gezien!!), maar hebben jullie ook nog leuke ideetjes? Spelletjes etc. Tiemen is natuurlijk in de herfst jarig, ik kan er dus niet vanuit gaan dat het mooi weer is.

Blaasvoetbal: op tafel een veld creeëren (wij deden vroeger altijd tandpasta-doosjes als reclameborden en afrastering van het veld, zag er meteen heel echt uit), twee goals, spelers hebben een rietje en een heel licht pinkpong balletje, en dan maar blazen om een goal te krijgen. Erg leuk, maar ze niet te lang laten spelen, dan wordt je licht in je hoofd :angel:

@fiep klophout wrote:

Blaasvoetbal: op tafel een veld creeëren (wij deden vroeger altijd tandpasta-doosjes als reclameborden en afrastering van het veld, zag er meteen heel echt uit), twee goals, spelers hebben een rietje en een heel licht pinkpong balletje, en dan maar blazen om een goal te krijgen. Erg leuk, maar ze niet te lang laten spelen, dan wordt je licht in je hoofd :angel:




wel duidelijk zeggen dat ze alleen lucht moeten blazen hahah

doe dit op het werk ook wel, dan vliegen soms de spetters om mn oren 8)

tunnelvoetbal, is wel buiten.



plaatic bekertjes, de bodem eraf knippen.

aan de brede kant, 2 bekertjes aan elkaar vast maken.

dan aan de buitenkant elastiekjes doen die je om je oren kunt doen.



en dan voetballen hahah

daar de brede kant tegen het hoofd zit en je dus kijkt door het smalle deel, krijg je tunnelzicht.





je kan natuurlijk ook ballon trappen.

dat is altijd in



snoep happen



is er niet een voetballer die een staart in zijn haar heeft?

kun je daar variatie van ezeltje prik mee doen.