Willemijn lkwijt

Gisteren ging ik emma uit school halen en willemijn zag ik niet direct op het schoolplein terwijl ik met een moeder stond te kletsen. Maar meestal is ze dan bij de glijbaan of in het speellokaal. Dus ik maakte me geen zorgen. Ik zeg tegen die moeder ga zo wel even kijken.

Dus toen ik ging kijken… geen willemijn… nergens op het schoolplein… nergens te zien… mijn hartje ging toch flink kloppen nu … ik rondlopen niets… nergens…maar ja ook veel drukte zo vlak voordat school uit ging.

en toen kwam emma de klas uit… met willemijn!!

wat had ze nou gedaan? ze was gewoon de klas ingelopen… zo van leuke poppenhoek is daar ga ik daar wel heen… en ze had mogen blijven, bij emma zitten nog even bij de juf gezeten… de dames vonden het beiden prachtig!!!



Je kan wel snappen dat willemijn nu niet meer kan wachten tot ze naar school mag… duurt nog een jaar dat wordt lang wachten voor dr :mrgreen:

das inderdaad schrikken zeg voor mama, de dames ondertussen gezellig bij de juf in de klas…



myrna vind het ook altijd prachtig op school.

o schrikken zeg!!!



Moet zeggen, ik heb het al een paar keer gehad, Ruben is zo watervlug ook. 9 van de 10 keer zeg maar, zit ie ook in de poppenhoek.



Maar laatst met die kijkavond was ik em werkelijk kwijt!!! Eerst ik zoeken, daarna Jouke nog een keer.



En toen kwam een moeder met Ruben aanlopen. Hij was me aan het zoeken en zij vistte hem van het fietspad af :shock:



Nou was blij dat ze hem onderschept had!!

pfff dat is schrikken zeg !!!

ik ben ooit eens kwijt geweest in een kledingwinkel

pfff het zweet brak me uit echt erg !!!

lekker ding he :wink:

Lijkt me wel schrikken.

@hedwich wrote:

pfff dat is schrikken zeg !!!

ik ben ooit eens kwijt geweest in een kledingwinkel

pfff het zweet brak me uit echt erg !!!




Je hebt soms ook mensen die houden je aan de praat (ik noem bijv de Hema, zulk soort winkels) en dan rent je peuter er ineens vandoor :smiley:

Gelukkig weet ik doorgaans waar ie heen rent (autootje bij de ernaast gelegen Etos) :wink:

jeetje wie heeft het lef dan ook jou om in de hema ana te houden zeg ? :think:

tsssss wat een brutaliteit :naughty:

pffff dat zijn weer minstens een aantal vervroegde grijze haren…

Ben Stijn ook wel eens even uit het zicht verloren, maar had hem gelukkig snel weer te pakken. :wink:

@hedwich wrote:

jeetje wie heeft het lef dan ook jou om in de hema ana te houden zeg ? :think:

tsssss wat een brutaliteit :naughty:




welja joh, sommige mensen :roll: :wink:

zei het gisteren nog even tegen de juf… had je visite in de les gisteren./. oh ja willemijn hahahaha dacht ze dat ik dat wist… nee tuurlijk niet… ik sta buiten te wachten tot de klas uit is ga ik niet vast de jongste naar binnen sturen toch… hahaha maar goed willemijn heefthet erg leuk gehad!! die gaat volgend jaar in ieder geval zonder moeite naar school…

@babsje wrote:

@hedwich wrote:
jeetje wie heeft het lef dan ook jou om in de hema ana te houden zeg ? :think:

tsssss wat een brutaliteit :naughty:




welja joh, sommige mensen :roll: :wink:




maar sommige mensen kijken dan wel mee waar het kind van die ander is gebleven :wink: [/b]

@hedwich wrote:

@babsje wrote:
@hedwich wrote:
jeetje wie heeft het lef dan ook jou om in de hema ana te houden zeg ? :think:

tsssss wat een brutaliteit :naughty:




welja joh, sommige mensen :roll: :wink:




maar sommige mensen kijken dan wel mee waar het kind van die ander is gebleven :wink: [/b]




oke, das waar :thumbup: