willemijn haar oren

moet ik met emma naar de HA voor haar ogen, voor willemijn moet ik naar de HA voor een verwijs naar de KNO…heeft in oktober amandelen eruit maar nog steeds iedere keer weer oorpijn en ze hoort ook niet goed… luisteren doet ze ook niet maar das een ander verhaal :smiley: maar veel van wat je zegt herhaald ze verkeerd…

kan best zijn dat er een prop in de buisjes zit

of dat ze er al weer uit zijn

jan had ook 1 buisje binnen een hald haar er al uit.

kwam door oorontsteking en buisje was er zeg maar gewoon uit ge etterd

ze heeft alleen geen buisjes 8)

vervelend! Misschien heeft ze dan toch buisjes nodig, maar laat de KNO er maar naar kijken dat is alleen maar goed!

Wat heeft Emma dan met haar ogen??

@Judith1 wrote:

ze heeft alleen geen buisjes 8)

je weet dat ik blond ben he 8)

nu wel ja…

ik heb daarom blonde strengen in mijn haar dan heb ik altijd een excuus als ik wat verkeerd doe. :smiley:

heleen zie groep 3/4

En hoe was het bij de dokter dan?

Hoe is het met de oren en ogen van de meiden?

nou willemijn heeft gisteren de buisjes erin gekregen en is alweer helemaal het mevrouwtje… alleen hebben we vanochtend wel vastgesteld dat ze toch vergeten zijn het volumeknopje bij te stellen :mrgreen:

emma moet een bril (gisteren oogarts) en die hebben we gisteren al uitgezocht… als we hem hebben plaats ik wel een keer een foto

Viel het dus mee, het plaatsen van de buisjes? Je hoort wel eens dat voor sommige kinderen dan een wereld van lawaai opengaat, dat ze met hun handen op hun oren (vanwege het lawaai) het ziekenhuis uitlopen.

Tja, met dat van die volumeknop zou ik zeker teruggaan hoor :mrgreen: !

Ben benieuwd naar de foto van Emma!