Wilders verheugd over opkomst 'haat-manifestatie'

Beste modies,



Ik weet dat dit berichtje eigenlijk bij In de media thuis hoort, maar ik wil vragen of het toch even mag blijven staan. Ik las zojuist onderstaand bericht en ik maak me erg kwaad op Wilders. Blijkbaar is de opkomst vandaag niet geweest wat gehoopt werd en hij vat het op als een hart onder de riem. Op dit forum zijn, naast mezelf, een hoop vrouwen met jonge kindjes die ook nog eens ver van Amsterdam af wonen en daarom de demonstratie niet bijgewoond hebben. De stichting Nederland Bekent Kleur heeft inmiddels een online petitie opgestart tegen de intolerante en discriminerende standpunten van de Partij voor de Vrijheid. Als je het met me eens bent, teken dan aub .



Wilders verheugd over opkomst ‘haat-manifestatie’

Uitgegeven: 22 maart 2008 18:54

Laatst gewijzigd: 22 maart 2008 19:27



RIJSWIJK - Geert Wilders van de PVV is verheugd over de “zwaar tegenvallende opkomst” bij de manifestatie van Nederland Bekent Kleur, die zaterdag werd gehouden op de Dam in Amsterdam.



Nederland bekent kleur



Hij zei dat zaterdag in reactie op de demonstratie tegen de “intolerante en discriminerende standpunten” van de Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders en racisme in het algemeen.



Bij de demonstratie waren volgens de politie ruim 1300 mensen. Nederland Bekent Kleur houdt het op 5000 demonstranten.



Haat-manifestatie



Volgens Wilders, die spreekt van een “haat-manifestatie”, heeft de bevolking zich afgekeerd van het multiculturalisme “en dat is vandaag weer eens duidelijk gebleken”.





edit beheer; link verwijderd, oproepen tot is niet toegestaan

@Winnie11 wrote:

Volgens Wilders, die spreekt van een “haat-manifestatie”, heeft de bevolking zich afgekeerd van het multiculturalisme “en dat is vandaag weer eens duidelijk gebleken”.




Nou Geert, da’s wel heel kort door de bocht geredeneerd! :naughty:

ik heb maar een mening over die man…









uitleveren aan irak

@merel33 wrote:

ik heb maar een mening over die man…









uitleveren aan irak






:mrgreen: :thumbup: