Wilde even wat kwijt. ( Ga niet weg hoor)

Ik wilde even wat kwijt. Wil geen aandacht hoor. Maar ik wilde jullie zeggen en bedanken voor alles . Heb er zoveel aan gehad met vragen etc Omrent Tom de zwangerschap en geboorte. Het lijkt al zolang geleden.



Ik heb nu niet meer zoveel vragen erover. Komt mischien wel als hij wat groter is of dat er wat gebeurt met Luuk op school. Of met Tom op de psz. Maar het zijn niet zoveel vragen meer. Dan vraag ik me wel is af wat doe ik hier nog . Maar kan gewoon geen afscheid nemen van jullie. Mn man word er wel is gek van en snapt dat niet zo. Maar dat kan me niet schelen. Want jullie zijn wel een deel van mn leven geworden. Klinkt heel cliche. Maar het lijkt er gewoon op dat jullie er gewoon bij hoort.



Ik heb veel aan jullie en aan dit furum gehad. En ik vind dit echt de mooiste forum. Ik wil niet slijmen hoor. Maar dat is mijn gevoel.



Ik wil jullie gewoon alvast bedanken.



Maar ik blijf wel. :wink:



Heb een beetje drank op . Maar ik meen het wel :wink:

Super dat de positieve dingen ook nog besproken kunnen worden :mrgreen:



En ja met drank ben je wat makkelijker over je gevoel he :lol:

@Marianne mv Lyann wrote:





En ja met drank ben je wat makkelijker over je gevoel he :lol:




Ja idd. :wink:

Karin :lol:



(ik lach je NIET uit hoor, maar ik moet wel hardop lachen. Je bent leuk)



Krijg spontaan zin in een paar glazen wijn :angel:





mooi dat je niet gaat want kok zonder Karin vind ik nogal onvoorstelbaar. Ben het niet vaak met je eens maar dat hoeft ook niet altijd toch?

Hips…



En neem er nog eentje! Het wordt er hier alleen maar gezelliger op :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Idd zo is het ook. :thumbup:



Ik moet dan ook steeds denken wat ik al schreef ik kom niet eens meer bij peuter praat etc. Maar meer in de huiskamer en vooral discussie topic. Dan vraag ik me wel eens af : dat heeft niks meer met baby,s te maken of kinderen . Maar ik vind het nog steeds leuk dan. Ook al heeft het daar niks meer mee te maken hahahaha. Kan er gewoon niet meer wegblijven. Ook al zijn veel of wat niet met me eens Hahahahahaha moet kunnen. dat hou je toch.



En altijd weer leuk om de bavalingen te lezen en over bv. Ik mis dat heel erg.

@lydia wrote:







mooi dat je niet gaat want kok zonder Karin vind ik nogal onvoorstelbaar. Ben het niet vaak met je eens maar dat hoeft ook niet altijd toch?




Aahhh dat vind ik lief. :thumbup:



Enne drink maar lekker een paar glaasjes wijn. Ik drink nu cola met een cocus liquer.

Proost! op nog veel meeschrijven hier! :slight_smile:

:smiley:

En Karin, opgestaan zonder hoofdpijn?? :wink: :mrgreen:

Hahaha Karin, ik ben blij dat je blijft. Een discussie zonder Karin… nee dat zou toch niet hetzelfde zijn :-*

:lol: :lol: :lol: wat ben je toch een lekker ding :-* :inlove:

Nou ik heb hoofdpijn. Maar dat kan ook komen omdat ik ongesteld ben. Dus ik weet het niet hahahahaha



Heb wel iets teveel gedronken.

Maar smaakte goed. Maar ik meende het wel hoor… En dat terwijl ik nu nuchter ben hihihihihihi





:-* :wink:

:mrgreen: Karinnnnnnnnnn lief dat je dit schreef.



En nog liever dat je er nuchter nog zo over denkt! :mrgreen: :mrgreen:



En een :hug: voor de hoofdpijn! Errm tegen de hoofdpijn. :-*

Ach meis, wat lief van je… :-*

Jammer dat je nu z’on hoofdpijn hebt.

Enneh…natuurlijk blijf jij! :wink: :smiley:

Hahahaha je bent ook zo’n lief mens…zo lekker onschuldig oprecht.



:-*

:smiley:

Ik zit ook met een :smiley: te lezen en schiet in de lach bij je spoiler :lol:

Lekker mens :-*

Ik snap precies wat je bedoeld…KoK is gewoon erg leuk :wink:

:hug: hoofdpijn al over?

Kok zonder Karin zou niet hetzelfde zijn :-*

Hahahahaha jullie zijn lief :-*



Nou de hoofdpijn is over. Maar ik drink nu lekker weer een glaasje.