Wil t toch vertellen, want ben zo trots !

Nou eindelijk mag ik weer bv geven.

Nadat ik Fieke 13,5 maand bv heb gegeven en dat hier n einde aan kwam omdat ik zwanger was ben

ik weer heel erg blij dat t weer zover is :wink:

Na n mega makkelijke bevalling was t dan weer zover en Lieselot leek wel n natuurtalent :inlove:

Binnen 10 min hing mevrouw heerlijk te drinken aan de borst.

We mochten de volgende dag naar huis en had er zoveel zin in in mn kraamweek. Heerlijk op bed

vertoeven met Lieselot en Fieke en t genieten kan beginnen.

Nou mis :?

Lieselot viel te ver af (nou ja minder dan 10 %) en ging niet genoeg groeien. Ze bleef eigenlijk

als t ware stil staan maar viel niet verder af :wink:

Ik maakte me totaal geen zorgen. Het is mn 3e kindje dat bv krijgt en weet dus uit ervaring dat bij

al mn kinderen t even duurt voordat ze gaan groeien en de bv echt goed op gang is (heb namelijk 1 geopereerde

borst die niet heel veel melk geeft :wink: )

Het waren alleen de mensen om me heen die zich druk maakte dat Lieselot niet ging groeien.

Ik moest dus bij gaan kolven en dat wilde ik niet en wilde t nog even aan zien, maar moest ze dan maar iedere

2 uur eten geven. Toen ze toen niet goed was aangekomen toch maar gaan bij kolven en was er zelf

helemaal niet blij mee en gaf geen goed gevoel, maar stel nou dat t niet goed zou gaan met haar dat wilde

ik ook niet :?

Lieselot moest dus aan de bijvoeding en moest haar eerst de borst geven en daarna afkolven en dat met

fingerfeeding bijgeven. Ik was dus 1,5 uur bezig met bijvoeden en dat iedere 3 uur en kwam niet aan slapen

toe :wall:

We hebben t op n gegeven moment overboord gegooid en haar gewoon gaan voeden en ja hoor

ik ben gisteren gaan wegen op t cb en Lieselot was 365 gram aangekomen :o op de weegschaal die ze de

week van te voren hadden meegenomen om voor te wegen.

Ik ben dus zo blij dat mn gevoel me niet in de steek heeft gelaten en dat ik bij mezlef ben gebleven.

Ik baal er wel van dat ik me toch van de kaart heb laten brengen door de vk en mn kraamhulpen.

Ik kan die kraamweek niet meer overdoen, maar ben wel supertrots op mn meiske :inlove:

Fijn dat je een mega makkelijke bevalling hebt gehad :thumbup:



En dat het nu goed gaat met de bv :dance:



En wat een mooie foto :inlove: :inlove:

Heerlijk he, als je eenmaal dat vertrouwen hebt gaat het vaak stukken beter… loslaten en geloven in je lijf… :inlove:

Maar ach, volgens mij heb je dat bij elk kind weer, die onzekerheid… Ik had het ook hoor…



Maarre, :inlove: wat een leuke naam!!! en wat een mooie foto… applausje voor jullie beiden… :inlove:

Well done!



Van harte met jullie mooie meid en wat een heerlijke foto!



Tijd om je naam te veranderen, moeder van 3!



Geniet lekker van elkaar.