Wil niet klagen maar toch

Heb ik een hernia en dat doet met toch een pijn, ben nu helemaal in de ziektewet gegaan trek het niet op mijn werk.

Ik werk in de kinderopvang, ik ben iemand als ik werk dan ben ik ervoor de volle honderd procent maar dat gaat gewoon niet.

En nu zeur ik elke dag in mezelf over die rotpijn, word er chagerijnig van, en dan komen we op het volgende ik denk steeds niet zeuren wees blij met het wondertje in je buik geniet ervan je heb al zoveel meegemaakt, dat je blij mag wezen dat er weer een wondertje in je groeit.

Maar toch dit doet echt pijn.

Iemand nog tips om de pijn iets te verlichten, draagzaam te maken?

Zit al bij de fysio en slik al paracetamol 1000mg

Logisch hoor dat je ‘zeurt’. Al vind ik het geen zeuren. Ik weet hoe het voelt helaas en het is echt om gek van te worden, ook al heb je een wondertje in je buik ( :inlove: Gefeliciteerd nog!).

Als ik je een tip mag geven. Ik ben uiteindelijk bij een osteopaat terecht gekomen, en bij haar was ik ineens binnen 4 weken van mijn hernia af! Later nog een keer terug gekomen en gelijk weer bij haar geweest en na 2 behandelingen was alles weer in orde. Sindsdien helemaal nooit meer last gehad. Je moet het natuurlijk willen en kunnen, maar ik zou het advies geven naar een osteopaat te gaan!!

Sterkte hoor, hernia pijn is echt killing.

he wat vervelend voor je :hug: pijn is niet leuk.

En natuurlijk is het een wonder, maar ook voor wonders moet je soms hard werken hoor. :smiley:

Ik zou zeggen, afleiding zoeken. Ga breien, ga internetten, bellen, verhalen schrijven, boeken lezen, ik weet niet wat maar probeer iets te verzinnen om je bezig te houden.

En misschien een bad of een massage (of mag dat niet)?

Gats meis wat ellendig! En het is echt geen zeuren! Pijn is niet fijn hoe prachtig dat wonder in je buik ook is. :-* Tips heb ik niet voor je want ik heb het nooit gehad, het enige wat ik weet is dat voor mijn vader (whiplash dus ook dagelijks pijn, bij inspanning extra pijn) ontspanningsoefeningen hielpen. Hij heeft een speciale revalidatiecursus gehad waarbij hij dat aangeleerd kreeg dus misschien is zoiets nog optie voor je. :-*

Jakkes, das niet leuk! en klagen mag, hoor!!! Het kan er naast elkaar zijn, toch, vreugde om je nieuwe wondertje, en balen van de pijn? Het één sluit het ander niet uit, joh.

Laat je lekker in de watten leggen, en wees vooral lief en zacht voor jezelf. Zoals je zegt, je hebt al zoveel meegemaakt…

Groetjes,

LaBruja

He wat naar voor je zeg… een hernia is niet niks en dan ook nog zwanger (gefeliciteerd) en je moet de pijn niet onderschatten want dan ga je er aan onder door.

Heel veel sterkte meiss. :-* :hug:

Die paracetamol 1000mg is dat per dag of per keer? Volgens mij mag je als zwangere maximaal 6 tabletten van 500mg per dag. Dus elke 4 uur een tablet.

Sterkte :hug:

nee ik mag geloof ik 6 keer per dag een pil.

begin morgen met lopen maar, straalt uit tot achterkant knie word er zo niet vrolijk van.

mijn breekpunt was dat mijn kleine jongen mama moest helpen met haar onderbroek en sokken aan te doen.

8 Jaar geleden ben ik ook al eens geopereerd aan een hernia toen zat die aan de andere kant, ik hoop nu dat hij met rust overgaat.

dikke knuffel voor jou mop.

:hug: